WildStar – Review

0

Ένα MMO με σωστές βάσεις.

Η Carbine Studios δεν είναι μία τυχαία ομάδα. Τα άτομα που την απαρτίζουν έχουν δουλέψει στο πρώτο World Of Warcraft και εργάζονται για επτά χρόνια στο WildStar, που κυκλοφόρησε στις 3 Ιουνίου με σκοπό να απασχολήσει το κοινό για χρόνια.

To WildStar βασίζεται στο δικό του κόσμο, ο οποίος είναι χτισμένος με μεράκι και περικλείει πλούσιο lore. Το παρατηρούμε σε μικρότερα zone quests αλλά και σε μεγαλύτερες περιπέτειες και δείχνει σε όλες τις περιπτώσεις προσεγμένο και ενδιαφέρον. Το πιο μεγάλο όμως επίτευγμα της Carbine Studios είναι η αίσθηση της πρωτοτυπίας που χαρακτηρίζει τον κόσμο του WildStar, καθώς και το ίδιο το σενάριο που δεν αποτελεί απλά μια δικαιολογία για τις δύο παρατάξεις που μάχονται στον πλανήτη Nexus. Εξελίσσεται και κορυφώνεται κατά τη διάρκεια της περιπέτειάς σας, δίνοντας την αίσθηση ότι κατορθώσατε κάτι σημαντικό και βάλατε και εσείς ένα λιθαράκι στην ιστορία του κόσμου του. Συνολικά, ο τίτλος δεν στερείται περιεχομένου, αφού απαιτούνται πάρα πολλές ώρες για να φτάσετε στο τέλος του, το οποίο, όσο ολοκληρωμένο και να είναι, έχει τα φόντα να εξελιχθεί ακόμα περισσότερο με τις συνεχείς προσθήκες της ομάδας ανάπτυξης.

Δεν είναι όμως μόνο το πλούσιο περιεχόμενο που θα σας κρατήσει στο WildStar. Το ταξίδι σας ξεκινά με τη δημιουργία του χαρακτήρα σας, που η αλήθεια είναι θα μπορούσε να διαθέτει περισσότερες επιλογές. Τουλάχιστον όσον αφορά την εμφάνισή του. Μικρό ρόλο παίζει όμως αυτό, καθώς η ομορφιά του τίτλου ξεδιπλώνεται από τα πρώτα κιόλας βήματά σας στον κόσμο του Nexus.

Εκεί θα διαπιστώσετε ότι έχετε να κάνετε με έναν ιδιαίτερα απαιτητικό τίτλο, με βάθος που δεν περιορίζεται σε ένα ή δύο στοιχεία, παρά απλώνεται ομοιόμορφα σε όλες τις εκφάνσεις και τους μηχανισμούς του. Από το σύστημα μάχης, το leveling και τα professions που θα σας απασχολήσουν αρκετά τις πρώτες ώρες, στα δύσκολα dungeons που θα έρθουν αργότερα, κάνοντας και τον πιο έμπειρο παίκτη να ιδρώσει για την ολοκλήρωσή τους.

Αναλυτικότερα, μεγάλη πρόκληση αποτελεί η εκμάθηση του συστήματος μάχης που ακόμα και στις πιο απλές αναμετρήσεις δείχνει πως και η ιδέα αλλά και η υλοποίηση είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές. Απαιτεί συνεχή κίνηση, παρατηρητικότητα και κατανόηση τόσο των δικών σας ιδιοτήτων όσο και των αντιπάλων και ανταμείβει τους παίκτες που θα το πάρουν στα σοβαρά.

Η εξέλιξη του χαρακτήρα σας από την άλλη είναι σε σημεία δύο ταχυτήτων καθώς λίγο μετά τη γρήγορη αρχή, πλατειάζει ελαφρώς, τουλάχιστον μέχρι να φτάσετε στο επίπεδο 20, όπου αποκτάτε πρόσβαση στα πρώτα dungeons και ο τίτλος δείχνει το καλύτερό του πρόσωπο. Εκεί θα αναγκαστείτε να συνεργαστείτε με άλλους παίκτες και ακόμα και τότε θα πεθάνετε πολλές φορές έως ότου τα ολοκληρώσετε. Μέχρι τότε η απασχόληση με τα δευτερεύοντα στοιχεία του WildStar, όπως το δικό σας σπίτι ή τα adventures (από το επίπεδο 15 και έπειτα) προσφέρουν ευχάριστα διαλείμματα από το αδιάκοπο leveling, όμως δεν μπορούν να καμουφλάρουν την αργή εξέλιξη στην φάση που αναφέραμε προηγουμένως. Ευτυχώς το εν λόγω φαινόμενο δεν επανεμφανίζεται αργότερα και σε συνδυασμό με την πρόσβαση στα πιο “σοβαρά” instances και dungeons, η ενασχόλησή σας έχει ουσιαστικό αντίκρισμα στην ενδυνάμωση του χαρακτήρα σας.

Σε αυτό συντελεί και το γέμισμα των περιοχών του WildStar από δραστηριότητες, quests και unlockables που περιμένουν να τα ανακαλύψετε. Ο σχεδιασμός των περιοχών ποικίλει, πάντα με τα έντονα παστέλ χρώματα που χαρακτηρίζουν την καλλιτεχνική διεύθυνση του τίτλου και προσδίδουν την απαιτούμενη ζωντάνια στον κόσμο του παιχνιδιού, είτε μιλάμε για καμένες εκτάσεις γης, είτε για καταπράσινα δάση. Μπορεί, εν τέλει, το art direction να θυμίζει World Of Warcraft, τονίζοντας αναπόφευκτα τις καταβολές προγραμματιστών και artists, ωστόσο σε αυτή την περίπτωση προσφέρει και την απαιτούμενη ελαφρότητα στη μηχανή γραφικών, “ρίχνοντας” έτσι τις ελάχιστες απαιτήσεις του WildStar. Υπάρχουν στιγμές που τα frames πέφτουν σε μικρό αριθμό και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να γεμίσει η οθόνη NPC και άλλους παίκτες, γεγονός που μαρτυρά ότι μάλλον υπήρχε περιθώριο για επιπλέον δουλειά.

Ένα πρόβλημα που θα χρειαστεί να διορθώσει η Carbine Studios αφορά την εξισορρόπηση κάποιων κλάσεων. Προφανώς αναφερόμαστε στον τομέα του PvP όπου διαφορετικοί χαρακτήρες έρχονται αντιμέτωποι μεταξύ τους, φανερώνοντας έτσι ατέλειες που δεν θα συναντήσετε στο PvE, με κάποιες κλάσεις να δείχνουν υπερβολικά αδύναμες απέναντι σε κάποιες άλλες. Ευτυχώς, το πρόβλημα μετριάζεται στις αναμετρήσεις πολλών χαρακτήρων, σε συνδυασμό και με το απαιτητικό σύστημα μάχης που προαναφέραμε, όμως δεν παύει να υφίσταται στις περιπτώσεις “man to man”.

Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι απλά τα στοιχεία που θα σας προκαλέσουν να δοκιμάσετε το WildStar. Μόνο ο χρόνος θα δείξει εάν θα κερδίσει το στοίχημα και θα καθιερωθεί ως νέο IP, σε χώρο που έχουμε δει ουκ ολίγα εντυπωσιακά ξεκινήματα, που έπειτα από λίγους μήνες ξεφούσκωσαν και δεν κατάφεραν να κρατήσουν τους παίκτες σε σχέση με τα παραδοσιακά ονόματα του είδους. Μπορούμε όμως με ασφάλεια να πούμε ότι η Carbine Studios, προς το παρόν, παραδίδει ένα -σχεδόν- άρτιο προϊόν, με ελάχιστα bugs που διορθώνονται συνεχώς. Και με αυτόν τον τρόπο παρέχει τα όπλα στο WildStar να συγκεντρώσει το δικό του κοινό και εν συνεχεία να το κρατήσει σε βάθος χρόνου.

Αν έπρεπε να ξεχωρίσουμε το σημαντικότερο αυτών, δεν θα ήταν άλλο από την προσωπικότητα, που είναι διάχυτη σε όλες τις πτυχές του παιχνιδιού και το καθιστά μία ξεχωριστή εμπειρία και έναν υπολογίσιμο παίκτη στον ανταγωνιστικό χώρο των MMORPG.

8

About Author

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions