Συνέντευξη: Μιλάμε με τον Miles Jacobson για το Football Manager 2013

0

H σειρά Football Manager ετοιμάζεται να υποδεχθεί το νέο της κεφάλαιο και το Authorityεξασφάλισε μια συνέντευξη με τον Miles Jacobson προκειμένου να μάθει μερικά παραπάνω πράγματα πρίν τη κυκλοφορία του τίτλου.

Authority: Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: Τι πιστεύετε ότι θα επιτύχει η προσθήκη του “classic” mode; Αν μη τι άλλο δείχνει πως υιοθετήθηκε από τη SEGA για να δώσει έναν πιο “casual” χαρακτήρα στη σειρά.

Miles Jacobson: Είναι τουλάχιστον αστείο να ισχυρίζεται κάποιος ότι η SEGA μας ανάγκασε να υιοθετήσουμε οτιδήποτε, έχουμε τον πλήρη έλεγχο και παίρνουμε εμείς όλες τις αποφάσεις για τους τίτλους μας.

Όπως είπα και στο video – συνέντευξη Τύπου της παρουσίασης του Football Manager 2013, ξέρουμε πολύ καλά ότι μια μερίδα του κόσμου που παίζουν τα παιχνίδια μας σε κάποιο σημείο σταματούν, καθώς η πραγματική τους ζωή “υπερισχύει” και δεν έχουν πλέον αρκετό χρόνο για να ασχοληθούν συνολικά με τον τίτλο. Οι τίτλοι μας στις φορητές πλατφόρμες γνώρισαν ιδιαίτερη επιτυχία και το Football Manager Classic είναι το επόμενο βήμα σε αυτό. Θέλουμε να προσφέρουμε διασκέδαση σε όσο το δυνατό περισσότερο κόσμο με τους τίτλους μας. Οπότε η ενσωμάτωση διαφορετικών game modes για διαφορετικά στυλ παιχνιδιού είναι ο προφανής δρόμος για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε.

Authority: Αισθάνεστε ότι η σειρά έχει μείνει στάσιμη λόγω της έλλειψης ανταγωνισμού; Υπάρχουν αρκετοί τομείς (όπως η A.I. των managers, τα tactics αλλά και η μακροπρόθεσμη δυνατότητα της A.I. να μαθαίνει) που έχουν περιθώριο για βελτιώσεις.

Miles Jacobson: Με πάνω από 900 διαφορετικά χαρακτηριστικά, 2 καινούργια game modes και ένα ολοκαίνουργιο network game mode, δεν νομίζω πως η λέξη “στασιμότητα” είναι κάτι για το οποίο μπορούμε να κατηγορηθούμε. Υπάρχουν περισσότερα νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις στο Football Manager 2013 από οποιοδήποτε άλλο τίτλο της σειράς και όλα τα παραδείγματα που μου δώσατε έχουν βελτιωθεί στον φετινό τίτλο.

Authority: Ποιες είναι οι αλλαγές στο σύστημα μεταγραφών και στα εργαλεία που διαχειρίζονται οι παίκτες; Μπορούμε επιτέλους να περιμένουμε A.I. ομάδες που δεν θα πιέζουν υπερβολικά τους αρχάριους παίκτες και που θα μαθαίνουν όσο περνά ο καιρός; Το PA (Potential Ability) εξακολουθεί να παίζει το μεγαλύτερο ρόλο για τις μεταγραφές της Α.Ι. και υπάρχει κάποια αλλαγή στις συχνά περίεργες απαιτήσεις των προπονητών;

Miles Jacobson: To PA δεν παίζει σημαντικό ρόλο στις μεταγραφές της A.I. Συγκεκριμένα δεν χρησιμοποιείται καθόλου και έχει πάψει να υπάρχει στις τρεις τελευταίες εκδόσεις του τίτλου.

Το σύστημα μεταγραφών έχει φέτος υποστεί τη μεγαλύτερη βελτίωση που είδε ποτέ η σειρά.

Authority: Μπορούμε να περιμένουμε βελτίωση στην A.I. των managers; Αν ναι τι ακριβώς αλλάζει;

Miles Jacobson: Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τη συμπεριφορά των managers ως έχει.

Authority: Η μετάβαση στο 3D είχε κάποιο ρίσκο αλλά σε γενικές γραμμές πήγε καλά. Ποιές είναι οι φετινές βελτιώσεις σε αυτό το τομέα; Θα μπορούν για παράδειγμα οι καλύτεροι παίκτες να χρησιμοποιούν skills για να ξεφύγουν από τους αντιπάλους τους, περισσότεροι από ένας αμυντικοί να πηδούν για τη μπάλα και καλύτερο team pressing;

Η ερώτηση δεν απαντήθηκε.

Authority: O Paul Collyer είπε πως δεν θα υπάρξουν αλλαγές όσον αφορά τις τακτικές των ομάδων διότι πρέπει πρώτα να προσαρμοστεί η engine. Αυτή είναι μια ριψοκίνδυνη απόφαση καθώς οι τακτικές είναι εδώ και αρκετό καιρό στάσιμες. Τι εννοεί με την “προσαρμογή” της engine;

Miles Jacobson: Δεν συμφωνώ ότι οι τακτικές είναι στάσιμες. Βασίζονται σε πραγματικές τακτικές και στο τι μπορεί να κάνει ένας προπονητής με τους παίκτες του στη πραγματικότητα. Όσοι μιλούν για στασιμότητα στη πραγματικότητα ζητούν περισσότερο micromanagment από τους παίκτες. Αυτό δεν συμβαίνει στο πραγματικό ποδόσφαιρο γιατί οι αληθινοί παίκτες έχουν μυαλό. Μυαλό όμως έχουν και οι παίκτες του Football Manager.

Authority: Η ηθική ήταν πάντα ένα διφορούμενο χαρακτηριστικό των Football Manager. Μπορούν πλέον οι παίκτες να περιμένουν κάτι διαφορετικό στο συγκεκριμένο τομέα, καθώς η συμπεριφορά των παικτών είναι συχνά ακανόνιστη;

Miles Jacobson: Και αυτό συμβαίνει στο πραγματικό ποδόσφαιρο. Οι παίκτες έχουν προσωπικότητα κι ένα κομμάτι του Football Manager είναι η διαχείριση αυτών των προσωπικοτήτων. Είναι το ίδιο με εμένα που δίνω σήμερα συνέντευξη για πολλούς διαφορετικούς δημοσιογράφους, ο κάθε ένας από τους οποίους με ρωτά διαφορετικά πράγματα, ανάλογα με τη προσωπικότητά του.

Authority: Πώς θα επηρεάζουν οι διαφορετικοί “τόνοι” οδηγιών των προπονητών τους παίκτες και τον Τύπο;

Miles Jacobson: Είναι και αυτό θέμα της προσωπικότητας. Κάποιοι χρειάζονται πιο ήπια αντιμετώπιση, κάποιοι πιο άμεση. Κάποιοι παρεξηγούνται πιο εύκολα, ενώ άλλοι είναι πραγματικά χοντρόπετσοι.

Authority: Η προπόνηση έχει αλλάξει και φαίνεται πως προσφέρει πολύ περισσότερη ευελιξία αυτήν τη φορά. Ποιες είναι οι βασικές κατευθύνσεις για αλλαγές σε αυτό τον τομέα; Χρειάζεται ακόμα να εκπαιδεύουμε έναν αμυντικό στην επίθεση προκειμένου να βελτιωθούν οι πάσες του;

Miles Jacobson: Όχι, η προπόνηση της ομάδας δίνει περισσότερη έμφαση στο σύνολο επειδή έτσι προπονούνται και οι ομάδες στη πραγματικότητα. Μπορείτε να ζητήσετε από κάποιον παίκτη να επικεντρωθεί σε μια οποιαδήποτε περιοχή, κάτι που θα έκαναν και στην πραγματική προπόνηση προκειμένου να αυξήσουν την συνολική τους απόδοση.

Authority: Το International Management είναι ένα πολύ διασκεδαστικό χαρακτηριστικό αλλά μπορεί να γίνει βαρετό αρκετά γρήγορα για κάποιους παίκτες. Έχετε ανακοινώσει πως η φετινή έκδοση θα προσφέρει περισσότερη ενασχόληση μαζί του. Μπορείτε να μας πείτε κάτι παραπάνω για αυτό;

Miles Jacobson: Υπάρχει πολύ μεγαλύτερη συγκέντρωση διαφορετικών προσωπικοτήτων εδώ. Σύλλογοι εναντίον εθνικών ομάδων, μεγάλη εμπλοκή του Τύπου, ο κάθε ένας έχει και από μια διαφορετική γνώμη. Είναι μια πολύ πιεστική δουλεία στη πραγματικότητα και δεν είχαμε την απόδοση που έπρεπε σε αυτόν το τομέα. Πλέον η κατάσταση έχει βελτιωθεί.

Authority: Το ” Director of Football” (τεχνικός διευθυντής) ακούγεται ως ακόμα ένας βοηθός. Τι διαφορετικό προσφέρει και πώς έχουν πλέον αλλάξει οι ρόλοι του προσωπικού και των προπονητών;

Miles Jacobson: Οι τεχνικοί διευθυντές έχουν τα ίδια καθήκοντα που έχουν και στη πραγματικότητα, έτσι ο κάθε ένας θα έχει λίγο διαφορετικό ρόλο. Ο παίκτης μπορεί να αλλάξει το συγκεκριμένο ρόλο, ενώ μπορούν να αναλάβουν παραπάνω από έναν, όπως τη προετοιμασία των νέων παικτών, την αγοραπωλησία παικτών υπό τη δική σας καθοδήγηση, τη διεξαγωγή διαπραγματεύσεων, την τακτοποίηση των δανείων της ομάδας και πολλά άλλα. Μερικοί από τους πραγματικούς προπονητές δουλεύουν μαζί με τους παίκτες που έχουν στη διάθεσή τους. Άλλοι κάνουν τις αγοραπωλησίες των παικτών. Είναι σημαντικό για εμάς να αντικατοπτρίσουμε αυτές τις αλλαγές από τον πραγματικό κόσμο στο παιχνίδι.

Authority: Ποιο είναι το μόνο χαρακτηριστικό που ελπίζατε να συμπεριληφθεί στον φετινό τίτλο αλλά τελικά δεν κατέστη δυνατό;

Miles Jacobson: Δωρεάν φρούτα για όσους παίζουν τον τίτλο! Δεν καταφέραμε να βρούμε ένα τρόπο για τη παράδοση πραγματικών αντικειμένων μέσω Internet όμως, οπότε η συγκεκριμένη ιδέα εγκαταλείφθηκε.

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions