The Order: 1886 – Preview

0

Το The Order: 1886 αποτελεί ίσως τον «πρώτο» πραγματικό exclusive τίτλο αξιώσεων για το PS4 (αφήνοντας κατά μέρος το The Last of Us που ήταν απλά remaster). Μιλάμε για ένα ολοκαίνουριο action IP από τους δημιουργούς των portable God of War, με πρωτότυπο και ενδιαφέρον setting – το hype αναπόφευκτα «βαράει» κόκκινο.

Το σενάριο του The Order εξελίσσεται σε ένα εναλλακτικό Λονδίνο, μαστιζόμενο από την επέλαση ζωόμορφων τεράτων που απειλούν με αφανισμό το ανθρώπινο είδος. Υπό αυτές τις συνθήκες δημιουργείται ένα επίλεκτο τάγμα ιπποτών που διατηρεί κάπως τις ισορροπίες – από τον ίδιο το βασιλιά Αρθούρο. Αρκετά χρόνια μετά, ο κλήρος της διαφύλαξης της τάξης πέφτει στους απογόνους της ίδιας ομάδας, οι οποίοι μάλιστα μοιράζονται και τα ονόματα των ιπποτών της στρογγυλής τραπέζης.

Η έκδοση που είχαμε στην χέρια μας λαμβάνει χώρα σε μεταγενέστερο κεφάλαιο του παιχνιδιού, οπότε ήταν σχεδόν αδύνατη η παρακολούθηση των δρώμενων. Σε αυτό το σχετικά σύντομο preview, η ομάδα του Order επιχειρεί (άγνωστο γιατί) την ανακατάληψη του ζέπελιν Agamemnon ενώ βρίσκεται εν πτήση. Θα αποσαφηνιστούν ευελπιστούμε όλα τα κίνητρα της συμμορίας στην πλήρη έκδοση του τίτλου.

The Order 1886 CRE0189_The_Order_PSX_Assets_Airship_192_F93008_1417870262_tif_jpgcopy

Τουλάχιστον, μέσα στα περίπου 30-40 λεπτά που διαρκεί το σύντομο αυτό preview build, θα αποκτήσετε μια μάλλον εμπεριστατωμένη εικόνα σχετικά με το τι θα κάνετε σαν Sir Galahad καθόλη την διάρκεια του παιχνιδιού. Δυστυχώς με εξαίρεση τα τελευταία λεπτά όπου επικρατεί μακελειό και βλέπουμε μια ουσιαστική σεκανς μάχης, το υπόλοιπο κομμάτι αναλώνεται σε mini games (ο Galahad παραβιάζει κλειδαριές ή τους πίνακες ασφαλείας του Agamemnon) και quick time events – ο βαθμός συμμετοχής σας είναι περιορισμένος και οριοθετημένος αυστηρά. Είχαμε πολύ έντονη την αίσθηση ότι παρακολουθούσαμε απλά κάποιο εκτενές cutscene, που απλά χρύσωνε το χάπι με σποραδικά input prompts.

Υπάρχει και ένα stealth section το οποίο απαγορεύει στον Galahad να χρησιμοποιήσει πυροβόλα όπλα. Μέσω QTE υλοποιούνται και τα αθόρυβα kills, μια ιδέα που κατά βάση μάς βρίσκει σύμφωνους – το πρόβλημα είναι ότι αν πατήσετε ετεροχρονισμένα το πλήκτρο όσο είστε πίσω από την πλάτη του αντιπάλου σας, σας αντιλαμβάνεται και σας σκοτώνει χωρίς περιθώριο αντίδρασης. Δεν υπάρχει δυνατότητα να περισώσετε την κατάσταση, ενώ η AI «τα χάνει» αν ξαφνικά ο εχθρός αλλάξει πορεία και πέσει πάνω σας.

Ωστόσο όταν αρχίζουν οι σφαίρες να “σκίζουν” τον αέρα, η κατάσταση αλλάζει άρδην προς το καλύτερο: το The Order βασίζεται στο κλασσικό πλέον cover system που τελειοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Gears of War. Ο χειρισμός είναι υποδειγματικός και άμεσος ενώ το πάντα ατμοσφαιρικό ταρακούνημα της κάμερα σας κάνει πραγματικά να νοιώθετε ότι βρίσκεστε εν μέσω πυρών. Υπάρχει και δυνατότητα slow motion που μπορεί να ενεργοποιηθεί μετά από έναν ορισμένο αριθμό kills – είναι εξόχως αποτελεσματική και με χορταστικό εφέ.

The Order 1886 CRE0189_The_Order_PSX_Assets_Airship_192_F218705_1417870268_tif_jpgcopy

Στον τομέα της παρουσίασης το The Order τα καταφέρνει περίφημα, κυρίως λόγω του ατμοσφαιρικού steampunk art design και των εντυπωσιακών ambient φωτοσκιάσεων. Τα μοντέλα των ηρώων είναι λεπτομερέστατα και πείθουν απόλυτα για την «σαξονική» τους προέλευση ενώ και το lip syncing είναι αξιοπρεπέστατο – με τόσα γένια που κατακλύζουν την οθόνη πάντως, ακόμα και όταν χάνονται οι χρόνοι δεν θα το προσέξετε. Η εποχή έχει αποδοθεί άριστα και αναμένουμε με αγωνία να δούμε και τα σοκάκια του Λονδίνου. Επίσης μας άρεσε πολύ η ενορχήστρωση με κλασσικά κομμάτια – τα έχουμε ξαναπεί, η κλασσική μουσική και τα video games δένουν άψογα.

Όλα είναι τέλεια λοιπόν; Όχι ακριβώς. Το frame rate είναι κλειδωμένο στα 30fps και το σινεμασκόπ κάδρο με τις καταραμένες μαύρες γραμμές να «σφετερίζεται» τον πολύτιμο χώρο (άρα και pixels) της οθόνης σας.

Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο preview μάς προβλημάτισε πολύ. Τα υψηλά production values, η επιβλητικότητα του βικτοριανού Λονδίνου και τα κοντινά πλάνα προσδίδουν ένα κινηματογραφικό ύφος που συναντάμε μόνο σε κορυφαίους τίτλους action. Από την άλλη δεν μπορούμε παρά να δηλώνουμε προβληματισμένοι για την επιμονή των δημιουργών στα QTE, τις διακυμάνσεις στη δράση και τον πλήρως scripted χαρακτήρα του campaign. Βέβαια το δείγμα που είχαμε στην διάθεσή μας ήταν εξαιρετικά σύντομο οπότε οποιοδήποτε συμπέρασμα θα ήταν πρώιμο. Έχουμε πίστη όμως στην Ready at Dawn λόγω του πρότερού της βίου. Να εξαφανίζονταν και τα black borders όμως…

About Author

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions