Secret Ponchos – Review

0

Ακούγεται χαριτωμένος ο τίτλος της Switchblade Monkeys; Τότε σας περιμένει μεγάλη έκπληξη. Το πόσο ευχάριστη ή δυσάρεστη θα είναι εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από εσάς. Το Secret Ponchos ξεκινά την πορεία του στο PS4 και το μήνα Δεκέμβριο διατίθεται δωρεάν σε συνδρομητές PS Plus, ενώ θα το βρείτε και για PC μέσω των συνήθων υπόπτων. Δεν είναι μυστικό άλλωστε ότι η ιαπωνική εταιρεία έβαλε το χεράκι της και στήριξε την προσπάθεια του μικρού studio.

Συνεπώς…καλώς ήλθατε στην Άγρια Δύση. Δεν υπάρχει σενάριο, δεν υπάρχει περιεχόμενο ή παρηγοριά για όποιον προτιμά να παίζει single player, ενώ δεν υπάρχει ούτε tutorial. Όλα διδάσκονται με τον “άσχημο” τρόπο δηλαδή, καθώς τελειώνουν σφαίρες, πέφτουν κορμιά και αποκρυπτογραφούνται οι ιδιαιτερότητες των διαθέσιμων χαρακτήρων. Αυτοί είναι πέντε στο σύνολο και ο παίκτης μπορεί να αποδώσει στον καθένα το όνομα που επιθυμεί. Καθένας είναι ουσιωδώς διαφορετικός. Ο Phantom Poncho κρύβεται εύκολα και παραμονεύει σχεδόν σε κοινή θέα μέχρι να ακουστεί ο χαιρετισμός της κοντόκαννης καραμπίνας του. Ο Deserter έχει ειδικό εκτόπισμα, τα πηγαίνει καλά σε μάχη σώμα με σώμα αλλά και σε εξουδετέρωση από μεγάλες αποστάσεις, όχι όμως και σε πιο ενδιάμεσα σενάρια. Αυτοί και οι υπόλοιποι χαρακτήρες έχουν βασικό και εναλλακτικό όπλο, διαφέρουν εμφανώς στην ταχύτητα με την οποία εκτελούν το οτιδήποτε, αλλά μοιράζονται κάποιες οικουμενικές λειτουργίες όπως τη δυνατότητα για κάλυψη και stealth. Όλοι έχουν μπάρα stamina, η οποία καταναλώνεται για τη χρήση ορισμένων κινήσεων και, πιο σημαντικά ακόμη, για dodge. Αν λοιπόν ελπίζετε ότι ένα πλήκτρο θα σας σώσει, τότε λογαριάζετε λάθος. Για την ακρίβεια, ό,τι και αν υπολογίζετε, λογαριάζετε λάθος. Θα το διαπιστώσετε στην πράξη, καθώς προσπαθείτε να εγκλιματιστείτε στη χρήση μηχανισμών και χαρακτήρων χωρίς καμία καθοδήγηση. Η μόνη παρηγοριά είναι η δυνατότητα να δηλώσετε “Rookie” ώστε να έρχεστε αντιμέτωποι κυρίως με εκείνους που, αν μπορούσαν, θα έβαζαν ένα τεράστιο ερωτηματικό πάνω από το κεφάλι τους, ακόμη και στην πραγματική ζωή.

Secret-Ponchos-SP_Screenshot_Saloon_Bridge

Αν αντέξετε θα διαπιστώσετε ότι η Switchblade παρουσιάζει καλοδουλεμένο και, πιο σημαντικά, καλοζυγισμένο σύνολο χαρακτήρων, κάτι που σπάνια επιτυγχάνουν πολύ μεγαλύτερες ομάδες. Αυτό που δεν καταφέρνει όμως είναι να προσφέρει πολλές επιλογές για τα matches ή κάποιον τρόπο να αποφευχθεί η στροφή προς τον Kid Red (έναν ακόμη χαρακτήρα) που, λόγω εξαιρετικής ταχύτητας, χρήσης δυναμίτη και stun, επιλέγεται από πάρα πολύ κόσμο που δεν θέλει να αφιερώσει τον απαραίτητο χρόνο για το κάτι παραπάνω.

Έως και 8 παίκτες, χωρισμένοι σε δυο ομάδες βέβαια, μπορούν να λάβουν μέρος στα τρία μόλις modes, ενώ, περιέργως, επιτρέπεται η μονομαχία μεταξύ δύο παικτών αλλά μόνο σε local, όχι σε online, multiplayer. Αυτομάτως χάνεται η ευκαιρία για εντυπωσιακά stand offs που, ως έννοια, θεωρούνται αδιάρρηκτα συνδεδεμένα με την pop αντίληψη της Άγριας Δύσης. Από την άλλη βέβαια φροντίζει να παίζει με την ιδέα του επικηρυγμένου. Όσο καλύτερα τα πηγαίνει ο παίκτης, τόσο πιο πολλά χρήματα αξίζει και κερδίζει με κάθε νίκη (ενώ το κασέ του πέφτει με τις ήττες). Το χρήμα είναι απαραίτητο για τη βελτίωση των στατιστικών μεγεθών κάθε χαρακτήρα, ενώ το ύψος του ποσού τον μετατρέπει σε ακόμη πιο πολύτιμο στόχο για τον αντίπαλο.

Secret-Ponchos-SP_Screenshot_SplitScreen_Trainwreck_Snipe

Μετά από ένα τουλάχιστον patch η online εμπειρία είναι λίγο πιο σταθερή, αλλά έχει δρόμο ακόμη μπροστά της. Δεχόμαστε ότι δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στα εικαστικά (και το αποτέλεσμα είναι επιτυχημένο), προτιμούσαμε όμως οι λιγοστοί πόροι της ομάδας ανάπτυξης να είχαν αφιερωθεί σε κάπως σημαντικότερα ζητήματα.

Το Secret Ponchos έχει πραγματικά “κολλητικό” πυρήνα, ευχάριστη εικόνα, πολύ καλή ισορροπία. Δεν δίνει ωστόσο στον παίκτη ορισμένους μηχανισμούς που να εμποδίζουν κάποια match να θυμίσουν τον πόλεμο των κλώνων (του Kid Red), προσφέρει μόλις 4 χάρτες και θέλει λίγο χρόνο ακόμη για να λειτουργήσει απροβλημάτιστα στο περιβάλλον για το οποίο σχεδιάστηκε.

Σοβαρά όμως. Είναι δυνατόν να μην επιτρέπονται online μονομαχίες μεταξύ δύο παικτών;

Version Tested: PS4

6

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions