Ubisoft @ E3 2014: Πολύ, πάρα πολύ gameplay

0

Ή πώς να ξεχάσετε την Aisha Tyler

Όλοι λένε, ειδικά φέτος, ότι είναι ταγμένοι στα games. Η Ubisoft δεν μπήκε καν στον κόπο να προχωρήσει σε δήλωση. Απλά έδειξε τα πρώτα 5 λεπτά του Far Cry 4.

Ήταν σχετικά εύκολο να κερδίσει έτσι την προσοχή μας και να συνεχίσει και σε άλλους ακόμη τίτλους η ύπαρξη των οποίων είναι γνωστή εδώ και μήνες ή ακόμη και από την περσινή E3. Όπως το Far Cry 4, τα The Division, The Crew αλλά και Assassin’s Creed Unity επιδείχθηκαν με εκπληκτικά gameplay demo.

Το The Division επανήλθε βέβαια και φέτος με ένα ακόμη demo που χρησιμοποιεί τη μηχανή του παιχνιδιού που εξακολουθεί να αξίζει το χρόνο σας.

Για την περίπτωση του The Crew υπάρχουν αρκετά που μπορεί να σημειώσει κάποιος, αλλά είναι δύσκολο να ξεπεραστεί το γεγονός ότι επιτρέπει στον παίκτη να διασχίσει από άκρη σε άκρη τις ΗΠΑ. Η beta ξεκινά στις 23 Ιουλίου και ο τίτλος κυκλοφορεί στις 11 Νοεμβρίου.

Όταν κυκλοφόρησε το πρώτο Assassin’s Creed, παρά τα ελαττώματά του, ξεχώρισε για το animation. Το Assassin’s Creed Unity μπορεί κάλλιστα να πείσει για ανάλογη πρόοδο. Αρκεί να ξεφύγετε από τα προφανή όπως το 4-player co-op. Το πρώτο trailer που προβλήθηκε χρησιμοποιούσε CG και δημιούργησε ανησυχία, αλλά το gameplay demo ήταν τόσο καλό που τίποτα άλλο δεν είχε σημασία. Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα τι σημαίνει το νέο hardware για μια ομάδα που και έχει τον απαραίτητο χρόνο αλλά και δεν χρειάζεται να απασχολείται με την προηγούμενη γενιά. Η Γαλλική Επανάσταση ξεκινά (ξανά) στις 28 Οκτωβρίου.

Η Ubisoft έχει και πιο πειραματικό, πιο συναισθηματικό πρόσωπο, για αυτό και έκανε λίγο χώρο στην ωριαία παρουσίαση για το Valiant Hearts: The Great War και το νέο, εξαιρετικό του trailer. Ετοιμάζεται από τους δημιουργούς των Rayman Origins και Rayman Legends και, φυσικά, χρησιμοποιεί τη μηχανή UbiArt Framework.

Από νέους τίτλους όμως; Η Ubisoft είχε να δείξει μόλις 2 νέους τίτλους. Εδώ η Ubisoft…έπαιξε λίγο με συναισθήματα. Πρώτα ανακοίνωσε το Just Dance 2015 για να σταθεί στη λειτουργία/εφαρμογή Just Dance Now που επιτρέπει σε άπειρους παίκτες, με εφαρμογή σε smartphone, να χορεύουν και να συμμετέχουν στην ίδια ομάδα, στο ίδιο παιχνίδι με συγχρονισμό στο score όλων.

Σειρά είχε το Shape Up για το Kinect (το οποίο εδώ αναφέρθηκε περισσότερο κι από την παρουσίαση της Microsoft), το οποίο επιχειρεί να μετατρέψει ασκήσεις σε mini-games και να εντάξει τα πάντα σε σύνολο με υπόθεση και boss fights.

Το καλύτερο όμως έμεινε για το τέλος. Παρουσιάστηκε με τη μία gameplay demo του Rainbow Six: Siege, στο οποίο εμφανίστηκαν 2 ομάδες παικτών, χωρισμένοι σε αστυνομικούς και απαγωγείς. Οι πρώτοι κρατούσαν όμηρο, οχύρωναν το κρησφύγετο τους και ετοιμάζονταν για την επίθεση, ενώ η δεύτερη ομάδα χρησιμοποιούσε εργαλεία για να δει τι συμβαίνει μέσα στο σπίτι, προκειμένου να καταστρώσει βιώσιμο σχέδιο. Η προσέγγιση φάνηκε εξαιρετικά ανοιχτή με τους παίκτες ουσιαστικά να συζητούν και να επιλέγουν το πλάνο που θα ακολουθήσουν. Το δείγμα που θα δείτε είναι εντυπωσιακό.

Η Ubisoft δεν είχε τη μεγαλύτερη παρουσίαση. Δεν είχε καν τους περισσότερους, νέους ή όχι, τίτλους. Φρόντισε όμως να συνοδεύει κάθε ανακοίνωση, κάθε αναφορά σε γνωστό μας τίτλο με κανονικό gameplay, γεγονός που μάλλον την κάνει να ξεχωρίζει φέτος από Microsoft, EA και (λιγότερο) από Sony.

Πάντως το φημολογούμενο Assassin’s Creed για PlayStation 3, Xbox 360 και PC, εκείνο που θα ήταν διαφορετικό από το Assassin’s Creed Unity δεν εμφανίστηκε ποτέ. Και ίσως να είναι καλύτερα έτσι. Υφίσταται ή όχι, δεν θα είχε καμία ελπίδα δίπλα στα gameplay demos που επέλεξε η Ubisoft. Το σημαντικότερο βέβαια είναι πως, τώρα που αφήνουμε πίσω μας το Watch Dogs, αφήνει και η ίδια η γαλλική εταιρεία την προηγούμενη γενιά hardware. Ίσως με εξαίρεση το Far Cry 4. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, η τεχνική απελευθέρωση από το παρελθόν είναι προφανής. Και καλοδεχούμενη.

Τουλάχιστον η Ubisoft τελείωσε με το πατροπαράδοτο “μπαμ”.

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions