The Wolf Among Us – Episode 4: In Sheep’s Clothing – Review

0

Ησυχία πριν την καταιγίδα;

Με τις σεζόν της Telltale Games να αποτελούνται από 5 επεισόδια τη φορά, είναι δεδομένα άχαρος ο ρόλος του τέταρτου επεισοδίου. Αντί για τη συνταγή του Game Of Thrones (χαμός στο προτελευταίο επεισόδιο και νέα ερωτηματικά στο τελευταίο) ακολουθείται μια η πιο κλασική οδός, με το τέταρτο επεισόδιο του The Wolf Among Us, ονόματι In Sheep’s Clothing, να αποτελεί το πιο ήρεμο πρώτο μέρος ενός “διπλού” τελικού επεισοδίου.

Συνιστούμε προσοχή διότι σε αυτό το στάδιο δεν αποφεύγονται τα spoilers.

Συνεπώς το In Sheep’s Clothing είναι πιο ήρεμο, εστιάζει σε ορισμένες από τις θεματικές της σεζόν και αφήνει χώρο για περισυλλογή, αφαιρώντας από το πλήθος των επιλογών του παίκτη. Το κατά πόσο θα επισκεφθεί ο Bigby τη μία ή την άλλη τοποθεσία, αν θα ανάψει τσιγάρο ή όχι αλλά και το κατά πόσο θα πάει με τα νερά της Snow White αντί με το δικό του συναίσθημα, αποτελούν τροφή για σκέψη αλλά όχι πηγές ουσιώδους πίεσης. Η ψευδαίσθηση της ελευθερίας επιλογής κάνει πίσω και οι υπόλοιποι χαρακτήρες της Fabletown μοιράζουν σοφιστείες και απόψεις που, ενδεχομένως, να επηρεάσουν τη στάση που θα κρατήσει ο παίκτης στο τέλος.

Άλλωστε μεγάλο μέρος του μυστηρίου έφυγε στο προηγούμενο επεισόδιο, με την αποκάλυψη ότι Crooked Man και Bloody Mary είναι οι πραγματικοί στόχοι του Bigby Wolf. Παρόλα αυτά δεν εμφανίζονται σχεδόν καθόλου στο παρόν επεισόδιο, άρα ετοιμάζονται να συμπρωταγωνιστήσουν στο πέμπτο και τελευταίο της σεζόν. Δεν είναι καθόλου παράξενη λοιπόν η ιδιαίτερα περιορισμένη διάρκεια του In Sheep’s Clothing, η οποία είναι απίθανο να ξεπεράσει τη μία μόλις ώρα.

Κατά τα άλλα παραμένουν οι ποιοτικές σταθερές της Telltale Games. Η εξαιρετική καλλιτεχνική διεύθυνση, συνοδεύεται από πολύ καλό voice acting (αυτή τη φορά με κάποιες εξαιρέσεις πάντως) και ανάλογη σκηνοθεσία. Όλα αυτά βέβαια, όπως είναι αυτονόητο πια, σε μια γηρασμένη μηχανή γραφικών που εξακολουθεί να τροφοδοτεί τη φαντασία με ερωτήματα σχετικά με τα αποτελέσματα όταν έρθει η ώρα της πραγματικής εξέλιξης. Τουλάχιστον τα glitches είναι αρκετά περιορισμένα (όχι όμως εξαφανισμένα). Με λίγη τύχη (και την αντίστροφη μέτρηση κάθε φορά που πρέπει να επιλέξετε οτιδήποτε) δεν θα παρατηρήσετε μερικά εξ αυτών.

Σημασία έχει πως η Fabletown κάνει παύση σε αυτό το επεισόδιο και σε σημεία φαίνεται ότι δεν υπήρχε χρόνος ή πλάνο ούτε για αυτήν την περιορισμένη διάρκεια. Ορισμένες συζητήσεις και προβληματισμοί διαρκούν περισσότερο από όσο έχει νόημα, για αυτό και το In Sheep’s Clothing αφήνει, τελικά, περίεργη γεύση, ακόμη και για τη λογική του “διπλού επεισοδίου”. Στο επόμενο και τελικό επεισόδιο λοιπόν, η ομάδα ανάπτυξης έχει να καλύψει μεγαλύτερο κενό από όσο ενδεχομένως να υπολόγιζε και η ίδια. Εντός του καλοκαιριού θα ξέρουμε. Εκτός απροόπτου.

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions