LEGO The Hobbit Review

0

Η Μέση Γη σπάει σε εκατομμύρια τουβλάκια από τη Σουηδία. Ξανά.

Δεν πρόλαβε καλά καλά να εμφανιστεί το LEGO The Movie: The Videogame και να που έφτασε και το LEGO The Hobbit στην αγορά. Περιέργως όχι παράλληλα με κυκλοφορία κάποιου νέου μέρους του The Hobbit αλλά για τη διάθεση του The Hobbit: The Desolation Of Smaug σε DVD/Blu-ray κ.λπ. Ο τίτλος περιλαμβάνει στοιχεία τόσο από την πρώτη όσο και από τη δεύτερη ταινία ενώ πληροφορίες θέλουν να προστίθεται περιεχόμενο και από την τρίτη και τελευταία, σε δεύτερο χρόνο, με τη μορφή DLC. Θα είναι ενδιαφέρουσα εξέλιξη και, υποθέτουμε, προτιμότερη από την τελείως ξεχωριστή κυκλοφορία και την αναπόφευκτη “πλήρη” επανέκδοση που θα ακολουθούσε.

Το LEGO The Hobbit ακολουθεί την αιώνια πλέον συνταγή του franchise. Η Traveller’s Tales έχει εξειδικευθεί πλέον και, έχοντας προηγηθεί το LEGO The Lord Of The Rings, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι γνωρίζει πώς να αποδώσει τον κόσμο του Tolkien και των κινηματογραφικών δημιουργιών του Peter Jackson με άπειρα σουηδικά τουβλάκια και το γνωστό χιούμορ της σειράς. Σε αντίθεση με την προηγούμενη προσπάθεια, ο κόσμος του LEGO The Hobbit είναι μικρότερος με μερικά τμήματα της Μέσης Γης να λείπουν από τη στιγμή που δεν εμφανίζονται και στις κινηματογραφικές παραγωγές. Η συνταγή και οι μηχανισμοί δεν αλλάζουν βέβαια παρά μόνο ελάχιστα. Και πάλι βγαίνουν κερδισμένοι όσοι ψυχαναγκαστικά επιμένουν να σπάνε ό,τι βρεθεί μπροστά τους, μόνο που, αυτή τη φορά, αντί για κομμάτια LEGO το σπάσιμο φέρνει και διάφορα άλλα αντικείμενα/πρώτες ύλες. Αυτά χρησιμοποιούνται σε μια ακόμη παραλλαγή κλασικού μηχανισμού που εδώ παρουσιάζεται ως crafting. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι πάντα θα έχετε τις απαιτούμενες πρώτες ύλες για να τις εναποθέσετε στο αντίστοιχο σημείο, να πατήσετε εγκαίρως μερικά πλήκτρα και να δημιουργήσετε κλειδιά, όπλα και άλλα χρήσιμα αντικείμενα. Κατά περίπτωση δύο παίκτες μπορούν να συνδυαστούν για να κάνουν κάποια μανούβρα, ιδέα που προφανώς εμπνέεται συχνά από το ύψος των νάνων και των Hobbit.

Ως είθισται οι παίκτες θα βρουν πάρα πολλά σημεία στα οποία θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν κάποιο χαρακτήρα που μπορεί να μην έχουν ακόμη στη διάθεσή τους, πράγμα που, σε συνδυασμό με πάρα πολλά side quests, σχηματίζει την εμπειρία μετά το πέρας το campaign, οπότε και ο παίκτης μπορεί να ασχοληθεί με ό,τι θέλει και να ταξιδέψει σε κάθε γωνιά του χάρτη. Κάποιοι χαρακτήρες μπορούν να χειριστούν σφυριά, άλλοι πηδούν ψηλότερα ενώ ο καθένας διαθέτει και από μια ειδική κίνηση για περισσότερο χαμό. Αλλά ως εκεί. Πέραν του γνωστού χιούμορ, της ατμόσφαιρας και το δέλεαρ του κόσμου που τιμά το LEGO The Hobbit δεν κάνει καμία προσπάθεια για εξέλιξη και νεοτερισμό, ούτε καν σε τεχνικό επίπεδο. Αυτό βέβαια δεν εκπλήσσει κανέναν σε μια σειρά που η προτεραιότητα είναι η απλή διασκέδαση, πολλές φορές με τη συμμετοχή δεύτερου παίκτη ή την υποστήριξη ενός νεαρού gamer. Ο τελευταίος τίτλος δεν έχει τη “φλόγα” ούτε και την ελευθερία του LEGO The Movie αλλά πατά πάνω στις γραμμές που όλοι έχουν πλέον συνηθίσει.

Κάτι παραπάνω πρέπει να κάνει η Traveller’s Tales αλλά αμφιβάλλουμε ότι θα το δούμε όσο ετοιμάζεται τρεις τίτλους τη σεζόν για πέντε και πλέον κονσόλες τη φορά. Από την άλλη το παρόν review έχει και το βασικό μειονέκτημα ότι είναι αδύνατο να υπολογίσει τα πλάνα της ομάδας για το περιεχόμενο της τρίτης ταινίας και τον αντίκτυπο που ενδέχεται να έχουν στο σύνολο. Υποθέτουμε ότι προς το τέλος του χρόνου…θα βγει άκρη.

6

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions