Super Smash Bros. Direct 08.04.2014: Καλοκαίρι στο 3DS, χειμώνα στο Wii U και πολλά, πολλά άλλα

0

Δεν κυκλοφορούν ταυτόχρονα οι δύο εκδόσεις, ούτε και είναι ακριβώς ίδιες

 Χθες τη νύχτα, στη 01.00 συγκεκριμένα, έλαβε χώρα το προγραμματισμένο Nintendo Direct ειδικά για το Super Smash Bros. στο 3DS και το Wii U. Το πήρε όλο πάνω του ο Sakurai Masahiro της Sora Ltd. αλλά από τα γραφεία της Bandai Namco Games, όχι της Nintendo.

Για αρχή ανακοίνωσε πως το Super Smash Bros. for Nintendo 3DS θα κυκλοφορήσει πρώτο αυτό το καλοκαίρι, ενώ το Super Smash Bros. for Wii U θα έρθει μερικούς μήνες αργότερα, δηλαδή τον επόμενο χειμώνα. Και ύστερα μπήκε σε πολλές, πάρα πολλές λεπτομέρειες.

Ιδιαιτερότητες στο 3DS

Ναι έγιναν θυσίες (δεν είναι το ίδιο πολύπλοκα τα επίπεδα με την έκδοση του Wii U αλλά κάτι τέτοιες διαφορές είναι και αυτονόητες) αλλά το Super Smash Bros. του 3DS θα τρέχει στα 60fps. Θα υπάρχουν και εξαιρέσεις μιας και κάποια Assist Trophies θα τρέχουν στα 30fps αλλά όλοι οι βασικοί χαρακτήρες θα κινούνται με 60 καρέ. Και όλα αυτά με ενεργοποιημένο το 3D. Αναρωτιόμαστε βέβαια πόσο αναγκαίο είναι το τελευταίο, ειδικά αν το αντίθετο θα μπορούσε να σημαίνει κλειδωμένα 60fps για όλους ή βελτιώσεις στα γραφικά.

Επιπλέον, η έκδοση για 3DS θα έχει ένα αποκλειστικό mode ονόματι Smash Run. Σε αυτό τέσσερις παίκτες (ο καθένας με το δικό του 3DS) θα βρίσκονται σε dungeon που είναι γεμάτο με εχθρούς αλλά και power ups. Έχουν 5 λεπτά καιρό να φέρουν τα πάνω κάτω για να συγκεντρώσουν όσα περισσότερα power ups γίνεται. Μόλις λήξει ο χρόνος, όλοι μεταφέρονται σε μάχη με τα power ups που έχουν συγκεντρώσει. Αυτά χωρίζονται στις κατηγορίες Speed, Jimp, Attack, Special, Arms και Defense.

Multiplayer

Τελικά έγινε ειδική αναφορά στο online multiplayer, το οποίο θα υποστηρίζεται κανονικά και στις δύο εκδόσεις. Δύο θα είναι τα online modes στο online multiplayer του Super Smash Bros. για το Wii U: For Fun και For Glory. Στο πρώτο τα επίπεδα θα επιλέγονται τυχαία, θα επιτρέπονται όλα τα items και θα καταγράφονται μόνο οι νίκες. Εδώ επιτρέπονται μόνο Smash Battles. Στο For Glory δεν επιτρέπονται items, όλα γίνονται σε επίπεδο Final Destination ενώ καταγράφονται τόσο οι νίκες όσο και οι ήττες. Επιτρέπονται και μάχες ενός εναντίον ενός. Κάθε επίπεδο του παιχνιδιού θα έχει παραλλαγή Final Destination οπότε μην πανικοβάλλεστε, δεν θα μείνετε στο ίδιο επίπεδο για πάντα. Η Nintendo είναι έτοιμη να πάρει μέτρα για τη διατήρηση καλού κλίματος. Όλοι παίκτες θα συνδέονται με το Nintendo Network ID όταν παίζουν online και έτσι θα μπορούν οι παίκτες να καταγγείλουν κάποιους άλλους που είναι ταραξίες. Τιμωρούνται όσοι ξεκινούν και δεν παίζουν, όσοι έχουν βάλει στο μάτι κάποιον συγκεκριμένο παίκτη, όσοι αυτοκαταστρέφονται κατ’ επανάληψη, όσοι εξαφανίζονται συχνά από προσώπου γης και όσοι κλέβουν. Ωστόσο θα τιμωρούνται και εκείνοι που κάνουν ψευδή καταγγελία. Πώς θα διαπιστώνεται αυτό αλλά και τι είδους τιμωρίες έχει κατά νου η Nintendo είναι ακόμη άγνωστο. Οπότε μένει η προφανής υπόσχεση, ότι θα ανακοινωθούν περισσότερα σε δεύτερο χρόνο. Θα υπάρχουν και leaderboards αλλά η επίδοση του καθενός θα υπολογίζεται με ειδικό τρόπο ώστε να περιλαμβάνει και τα κατορθώματα στο single player. Θα υπάρχει λοιπόν η μέτρηση Super Smash Power. Ο αριθμός που τη συνοδεύει υποδεικνύει από πόσους άλλους είναι καλύτερος ένας παίκτης, όχι όμως πόσο απέχει από την κορυφή.

Interactive Bosses

Το Super Smash Bros. έγινε αναφορά σε διαδραστικά bosses τα οποία και θα κάνουν την εμφάνισή τους στο παιχνίδι. Η επίδειξη έγινε με τον Yellow Devil από το Mega Man, τον οποίο και θα βρίσκετε σε συγκεκριμένο επίπεδο. Ο Yellow Devil θα επιτίθεται κανονικά στους παίκτες αλλά έχει και διαφορετικό ρόλο. Αν τον αποδυναμώσουν οι παίκτες, ο τελευταίος που θα τον χτυπήσει στο μάτι και θα τον φέρει στην καταστροφή (το μόνο ευαίσθητο σημείο του) δεν παθαίνει τίποτα από την έκρηξη που ακολουθεί, σε αντίθεση με όλους τους άλλους.

Assist Trophies

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης αναφέρθηκαν 16 διαφορετικοί χαρακτήρες ως Assist Trophies

  • Andross από Star Fox
  • Devil από Devil World
  • Knuckle Joe από Kirby
  • Saki Amamiya από Sin & Punishment
  • Lyn από Fire Emblem
  • Nintendog από Nintendogs
  • Waluigi από Mario
  • Dr. Wright από Sim City
  • Skull Kid από Zelda
  • Mother Brain από Metroid
  • Midna από Zelda
  • Ashley από WarioWare
  • Dark Samus από Metroid
  • Chain Chomp από Mario
  • Isabelle από Animal Crossing
  • Elec Man από Mega Man
  • Color TV-Game 15

Νέοι χαρακτήρες

Μέσα σε όλα αποκαλύφθηκαν δύο ακόμη χαρακτήρες για το Super Smash Bros. για Wii U και 3DS. Από τη μία ο Charizard, που θα τον θυμούνται μικροί και μεγάλοι πλέον, και από την άλλη ο Greninja, πλάσμα που εμφανίστηκε στα Pokémon X & Y. Θα είναι αυτόνομοι χαρακτήρες με δικό τους moveset, όχι υποστηρικτικοί όπως ήταν προηγουμένως ο Charizard για τον Trainer.

Περίπου νέοι χαρακτήρες

Σε προηγούμενους τίτλους Super Smash Bros. η Zero Suit Samus ήταν εναλλακτική μορφή της Samus ενώ η Shiek εμφανιζόταν ως εναλλακτική εκδοχή της Zelda. Τώρα οι “εναλλακτικές” αυτές μορφές θα συμπεριλαμβάνονται ως ξεχωριστοί χαρακτήρες στο Super Smash Bros. με το δικό τους, πληρέστερο και ουσιαστικότερο, αυτή τη φορά, moveset. Η Zero Suit Samus λοιπόν θα αφιερωθεί στα λακτίσματα και θα είναι καλή στις επαναφορές, χάρη στις νέες ειδικές της μπότες. Η Shiek θα έχει δύο νέες κινήσεις, μία για ρίψη βόμβας και μία πιο…ακροβατική.

Custom Movesets

Με μάλλον κρυπτικές αναφορές και μια γρήγορη επίδειξη με τον Donkey Kong, o Sakurai ανακοίνωσε ότι ο τίτλος θα περιλαμβάνει και δυνατότητα για custom movesets, άρα τη δυνατότητα να καθορίζει ο παίκτης, έστω σε κάποιο βαθμό, το ρεπερτόριο του χαρακτήρα που χρησιμοποιεί. Προφανώς και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε χαμό αλλά για την ώρα δεν έγιναν περισσότερα γνωστά με τον Sakurai να υπόσχεται ότι θα επανέλθει στο ζήτημα. Φυσικά τέτοιου είδους τροποποιήσεις απλά δεν επιτρέπονται στο multiplayer.

Διαφορές στα επίπεδα

Δεν είναι γνωστό αν η ακόλουθη λίστα είναι τελική αλλά είναι αυτή που περιλαμβάνει όσα παρουσιάστηκαν στο νυχτερινό Nintendo Direct για το Super Smash Bros. Η έκδοση για 3DS θα έχει διαφορετικά επίπεδα από εκείνα του Wii U αλλά όχι σε κάθε περίπτωση. Ορισμένα είναι κοινά, έστω και στο όνομα, αλλά δεν θα έχουν την ίδια διάταξη. Στο 3DS κάθε επίπεδο θα έχει δύο μουσικά κομμάτια ως ηχητική επένδυση, ενώ στο Wii U οι παίκτες θα μπορούν να επιλέξουν από λίστα με πολλά περισσότερα, όπως και στο Super Smash Bros. Brawl.

Nintendo 3DS

Reset Bomb Forest (Kid Icarus)

  • 3D Land (Mario)
  • Spirit Train (Zelda)
  • Gerudo Valley (Zelda)
  • Arena Ferox (Fire Emblem)
  • Tortimer Island (Animal Crossing)
  • Living Room (Nintendogs)
  • Prism Tower (Pokemon)
  • Rainbow Road (Mario)
  • Find Mii (Streetpass Quest)
  • Balloon Fight (Balloon Fight)
  • Jungle Japes (Donkey Kong)

Wii U

  • Mario Galaxy (Mario)
  • Pyroshpere (Metroid)
  • Town and City (Animal Crossing)
  • Boxing Ring (Punchout)
  • PilotWings (Pilot Wings)
  • Skyloft (Zelda)
  • Windy Hilly (Sonic)
  • Garden of Hope (Pikmin)
  • Wii Fit Studio (Wii Fit)
  • Palutena’s Temple (Kid Icarus)
  • Halberd (Kirby)

Επικοινωνία μεταξύ εκδόσεων με ερωτηματικό

Έγινε λόγος για επικοινωνία 3DS και Wii U για χάρη του Super Smash Bros. αλλά, όπως και στην περίπτωση των Custom Movesets, δεν έγινε καμία περαιτέρω αποκάλυψη. Οπότε απαιτείται, για άλλη μια φορά, υπομονή.

Πάντως το συγκεκριμένο Nintendo Direct (στο ο οποίο ο Sakurai πήγε δύο φορές να κάνει την κλασική κίνηση “νταϊρέκτλι του γιου” του Iwata για να καταλήξει σε trolling) ίσως και να είναι η πρώτη απόδειξη της νέας ισορροπίας μεταξύ των συστημάτων. Ο Iwata Satoru είχε δεχθεί και δημοσίως ότι η εταιρεία θα βασιστεί περισσότερο στο 3DS και πως θα δούμε πολλούς τίτλους για το φορητό σύστημα. Με αυτό ως δεδομένο είναι τόσο περίεργο ότι η έκδοση του Wii U έρχεται δεύτερη (αν και σε εμπορικότερη περίοδο) και πως εκείνη του 3DS έχει το δικό της αποκλειστικό mode; Μπορεί να είναι συγκυριακά αυτά τα σημάδια. Ή και αποδείξεις. Λογικά θα φανεί και αυτό στην E3.

Ακολουθεί το πλήρες video της παρουσίασης αλλά και το video-ανακοίνωση για την προσθήκη των Charizard και Greninja.

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions