Αφόρητοι: Εγκ. Νογκ.

0

Η γιορτινή ατμόσφαιρα θέλει και γιορτινή ανικανότητα. Η τελευταία, ευτυχώς, συναντάται παντού. Φανταστείτε πόσο βαριά και αφόρητη θα ήταν διαφορετικά η μοναξιά.

Το μετέωρο βλήμα του πελαργού

Secret Ponchos Dev Visits PlayStation’s Headquarters, Sees “Some Weird Stuff”

Πήγαμε επίσκεψη. Είδαμε περίεργα πράγματα. Ο κόσμος πρέπει να το μάθει προφανώς. Και τώρα που έγινε η αρχή εννοείται πως αν δείτε τίποτα παράξενο και σε όνειρο, απαιτούμε άρθρο. Οι gamers έχουν δικαίωμα να ξέρουν.

Προσλαμβάνω άρα υπάρχω. Doom. Σπύρο, σπέρνω

Assassin’s Creed Unity’s concept art won’t get any complaints from us

Driveclub’s Developer on a Hiring Spree to “Push the Visual and Technical Boundaries of Sony Platforms”

Quantic Dream’s New PS4 Game Will Use Outsourced Animations

Uncharted 4 on PS4 Brings Back Star Wars 1313’s Lead Environment Artist; Check Out His Lovely Art

Sony Bend’s Mysterious PS4 Game Gets New Info; Studio to Explore New IP for Future Games

PS4 Exclusive Let It Die: Music Legend Akira Yamaoka Aims to Recruit Many Artists for the Soundtrack

Sony Bend’s Mysterious PS4 Game: New Information Surfaces on Animation, Physics and More

Guerrilla Games’ Unannounced PS4 Game Will Have In-Game, In-Engine Cinematics and More

Είναι εκπληκτκό τι μπορεί να “μάθει” κανείς από αγγελίες. Ή τι μπορεί να προσποιηθεί ότι μαθαίνει κανείς από αγγελίες. Πως λέμε “αγοράζω Χρυσή Ευκαιρία και ψάχνω το next best thing”; Φυσικά το καλύτερο όλων είναι ότι οι απαιτήσεις του εργοδότη, όπως αντιλαμβάνεστε, δεν είναι πάντα ο ορισμός της κυριολεξίας, αλλά, μαγικά θεωρούνται ενδεικτικές του τελικού αποτελέσματος.

Μας αρέσει το concept art; Θετικό για το παιχνίδι. Λέει κάποιος ότι σκοπεύει να φέρει εξέλιξη στο οτιδήποτε; Όχι απλά το πιστεύουμε αλλά το θεωρούμε δεδομένο και, ακόμη χειρότερα, αντιπροσωπευτικό του τελικού αποτελέσματος.

Άρα, σε περίπτωση που δεν το έχετε καταλάβει ακόμη ισχύουν τα ακούλουθα:

Δεν πειράζει που το Assassin’s Creed: Unity είναι ωδή προς το θεό των bugs. Τουλάχιστον το concept art είναι καλό.

Η Evolution Studios θέλει να ξεπεράσει τα όρια σε γραφικά και λοιπά. Άρα; Μα θα τα ξεπεράσει φυσικά. Τι εννοείται δεν είστε σίγουροι; ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ.

Artist που είχε βάλει χέρι στο Star Wars 1313 είναι στην Naughty Dog. Άρα; WIN.

Το Let It Die μπορεί να είναι project του Akira Yamaoka και ο Akira Yamaoka έχει σκοπό να συνεργαστεί και με άλλους. Οϊμέ και τρισαλί, σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας Νίκο Τσαμτσίκα; Ειδικά τώρα που είναι σίγουρο πως όσοι περισσότεροι οι καλλιτέχνες, τόσο καλύτερα;

Δεν αντέχουμε να σχολιάσουμε τα πάντα ξεχωριστά, αλλά πολύ απλά, ζείτε στην πραγματικότητα όπου το να έχει in-game cutscenes ένα videogame είναι άξιο αναφοράς. Με λίγα λόγια, το Final Fantasy II ήταν πολύ, μα ΠΟΛΥ μπροστά. Μόνο έτσι εξηγείται ο ενθουσιασμός για cut scenes με την game engine, πράγμα το οποίο μπορεί να υπερηφανευθεί και η τελευταία ανεξάρτητη παραγωγή από τη δεκαετία του 1970 μέχρι σήμερα. Αλλά όχι. Για κάποιο άγνωστο λόγο αυτό θεωρείται εκπληκτικό.

Activision Confirms Call of Duty: Advanced Warfare and Destiny Claim the Title as Best-Selling Console Games of 2014 in US

Μάλλον η αγαπημένη είδηση της εβδομάδας. Έτσι κι αλλιώς η στατιστική έδειξε ότι τα Call Of Duty: Advanced Warfare και Destiny είναι οι τίτλοι που σημείωσαν τις υψηλότερες πωλήσεις στην αμερικανική αγορά. Μια ημέρα μετά η Activision έκανε το λογικό και αυτονόητο. Δηλαδή ετοίμασε ανακοίνωση που τόνιζε την πραγματικότητα: το ότι οι μεγαλύτεροι τίτλοι της ήταν όντως και οι πιο εμπορικοί στην αμερικανική αγορά. Το εκπληκτικό είναι πως τα game media ανέφεραν την πρώτη φορά το θέμα των αριθμών και ύστερα αντιμετώπισαν ως σημαντικό γεγονός την “επιβεβαίωση” της στατιστικής από την Activision. Σαν να λέμε ότι οι αριθμοί αποκτούν σημασία μόνο όταν τους “υπογραμμίσει” η ίδια η Activision. Ευχαριστούμε τα game media για την εκτίμηση που έχουμε σε κάτι αδιαπραγμάτευτο: τους απόλυτους αριθμούς.

No logic whatsoever

Sony Santa Monica’s Lead Concept Artist Joins Respawn; Titanfall’s Studio Now Has 18 Devs from SSM

Virtue by association. Αυτό μπορούμε να σκεφτούμε μόνο σε αυτήν την περίπτωση. Το Titanfall είναι αποκλειστικότητα για Windows/Xbox One. Αν λοιπόν artists της Respawn, της ομάδας που ανέπτυξε το Titanfall βρίσκονται στην Sony Santa Monica, η μετακίνηση αντιμετωπίζεται ως κάποιου είδους “νίκη” για τη Sony έναντι της Microsoft. Θεωρίες σαν και αυτή θεωρούνται αστείες ακόμη και στο εσωτερικό της Sony. Όχι όμως στο μάλλον περιορισμένο εσωτερικό ενός Sony fanboy. Όταν βέβαια το Sony fanboy ταυτίζεται με game journalist, η ανθρωπότητα χάνει ένα ακόμη boss fight με τη λογική.

You’ll Be Hearing More About PS4 Exclusive Bloodborne’s New Enemies Soon

Here’s a glimpse of a new Bloodborne enemy

Γεια σας. Σύντομα θα μάθετε περισσότερα για ΕΝΑΝ εχθρό σε ΕΝΑ παιχνίδι. Μετά από λίγες μέρες λοιπόν… Γεια σας, ορίστε ανούσιες λεπτομέρειες σε tweet. Ησυχάσατε; Θα κοιμηθείτε χωρίς βοήθημα; Τι εννοείτε “πρώτη φορά θα κάνω τόσο καλό και ήρεμο ύπνο”;

Quantic Dream will have news to share next month

Σας αφήνουμε για το 2014 με ανούσιες υποσχέσεις/ανακοινώσεις για το μέλλον. Είναι σημαντικό να ξέρει κανείς ότι έχει κάτι να περιμένει. Είναι ουσιώδες να ξέρετε πως η Quantic Dream έχει ένα μυστικό κρυμμένο μέσα στην καρδιά της που θα το αποκαλύψει τον επόμενο μήνα, δηλαδή το 2015. Αν δεν υπάρχει ελπίδα, δεν υπάρχει αύριο. Αν υπάρχει αύριο δεν υπάρχει “ηθική στη δημοσιογραφία του gaming”.

Wait. What?! Ακριβώς. Καλές γιορτές, ευτυχισμένο το 2015.

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions