Ιδού το πλήρες πρόγραμμα του PlayStation Experience

0

Αυτό το Σαββατοκύριακο λαμβάνει χώρα το PlayStation Experience στο Las Vegas, ουσιαστικά όχι και πολλές ώρες μετά τα νεότευκτα The Game Awards, και η Sony ανακοίνωσε το τελικό πρόγραμμα για παρουσιάσεις, panels και streams. Δεν προβάλλονται όλα ζωντανά με κάποιες παρουσιάσεις να είναι διαθέσιμες μόνος σε παρευρισκόμενους, αλλά το βασικότερο όλων είναι η αρχική παρουσίαση που φαίνεται ότι θα διαρκέσει μιάμιση ώρα.

Αυτή ξεκινά το Σάββατο στις 20.00 ώρα Ελλάδος. Σε όλες τις ώρες που ακολουθούν προσθέτετε άλλες 10 για να υπολογίσετε την αντίστοιχη ώρα Ελλάδος.

Twitch Schedule

Saturday, December 6th

  • 10:00 a.m. – PlayStation Experience keynote
  • 11:30 a.m. – Dying Light live gameplay
  • 12:00 p.m. – Destiny: The Dark Below gameplay
  • 12:30 p.m. – Virtual Reality: A New Era for Games (live panel)
  • 1:30 p.m. – The Tomorrow Children live gameplay
  • 2:00 p.m. – God of War: Retrospective (live panel excerpt)
  • 2:30 p.m. – World Wide Studios Town Hall (live discussion)
  • 3:00 p.m. – No Man’s Sky gameplay and discussion
  • 3:30 p.m. – The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt)
  • 4:00 p.m. – Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
  • 4:30 p.m. – LittleBigPlanet 3 Community Creations
  • 5:00 p.m. – Inside the Dev Studio (live panel)

Sunday, December 7th

  • 10:30 a.m. – Opening welcome and recap with special guests
  • 11:00 a.m. – The Witness live gameplay
  • 11:30 a.m. – Grim Fandango Remastered live gameplay
  • 12:00 p.m. – The Tomorrow Children live gameplay
  • 12:30 p.m. – Prototype to Product (live panel excerpt)
  • 1:00 p.m. – Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
  • 1:30 p.m. – World Wide Studios Town Hall (live discussion)
  • 2:00 p.m. – Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt)
  • 2:30 p.m. – Amplitude live gameplay
  • 3:00 p.m. – Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
  • 4:00 p.m. – Secret Mystery Game live gameplay
  • 4:30 p.m. – Axiom Verge live gameplay
  • 5:00 p.m. – Story Time (live panel)

On Site Schedule

Saturday, December 6th

  • 10:00 a.m. – PlayStation Experience keynote
  • 12:00 p.m. – World on the Street: Battlefield: Hardline
  • 12:30 p.m. – Virtual Reality: A New Era for Games
  • 12:30 p.m. – LittleBigPlanet: Retrospecive
  • 1:30 p.m. – To Be Announced
  • 2:00 p.m. – God of War: Retrospective
  • 2:00 p.m. – Storytelling in Video Games: An Ever Evolving Model
  • 3:00 p.m. – Salt and Sanctuary: A Love of Darkness
  • 3:30 p.m. – Pick Up and Slay – The Journey of Diablo III to PlayStation 4
  • 3:30 p.m. – Giant Sparrow Panel
  • 4:30 p.m. – The Art of Creating Surprise & Discovery in Games
  • 5:00 p.m. – Inside the Dev Studio
  • 5:00 p.m. – From Software Presents Bloodborne
  • 6:00 p.m. – Telltale: Then and Now
  • 6:30 p.m. – The Last of Us Multiplayer: An Inside Look
  • 7:30 p.m. – PixelOpus
  • 9:00 p.m. – A Night Under No Man’s Sky
  • 11:00 p.m. – Sony Pictures Movie Screening: The Interview

Sunday, December 7th

  • 10:00 a.m. – Generation 8: A New Golden Age!
  • 10:30 a.m. – Good vs. Evil in F2P Game Design
  • 11:30 a.m. – Greatness for Everyone: Bringing Different POVs to Gaming
  • 12:00 p.m. – Developing the Disney Infinity (2.0 Edition) Art Style
  • 12:30 p.m. – Prototype to Product
  • 1:00 p.m. – Actors and Their Voices: Casting Characters
  • 1:30 p.m. – Putting the Plus Plus in N++
  • 2:00 p.m. – Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer
  • 2:30 p.m. – Music Magic: How Game Soundtracks are Made
  • 3:00 p.m. – IGN Podcast Beyond
  • 3:30 p.m. – Naughty Dog: 30th Anniversary Video Screening
  • 4:00 p.m. – How to Become a Game Designer (or How to Consider It)
  • 4:30 p.m. – Working in the Japanese Game Industry
  • 5:00 p.m. – Story Time
  • 5:30 p.m. – Bringing Nathan Drake to PlayStation 4

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions