Company Of Heroes 2: Ardennes Assault – Preview

0

Αυτό που έκανε πριν λίγους μήνες η Relic με το Western Front Armies, ένα αποκλειστικά multiplayer, standalone expansion, προσπαθεί να το κάνει ξανά με το Ardennes Assault. Αυτή τη φορά ωστόσο, το περιεχόμενο που προσφέρει είναι μόνο για το single player campaign. Και το ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο αυτής της απόπειρας είναι πως ο εν λόγω τρόπος κυκλοφορίας δίνει την ευχέρεια στο καναδικό studio να πειραματιστεί με νέα στοιχεία στο franchise. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως πειράζει τη βασική συνταγή της σειράς. Οι strategy fans εξάλλου έχουν ένα επίκτητο γούστο πολύ συγκεκριμένο.

Στον τίτλο οι παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν αλλά και να επηρεάσουν την έκβαση της μάχης των Αρδεννών, μίας από τις πιο σφοδρές μάχες του Β’ Παγκοσμίου. Στο “επηρεάσουν” της υπόθεσης έγκειται και η πρωτοποριακή -για τα δεδομένα της σειράς- χρήση ενός χάρτη του Βελγίου στον οποίο ο παίκτης μπορεί να κινηθεί κατά βούληση. Σε αυτόν το χάρτη, χωρισμένο σε πεδία συρράξεων, ο παίκτης μπορεί να επιλέξει ανά πάσα στιγμή σε ποια μάχη θα εστιάσει και με ποιον τρόπο.

Η ουσία εδώ είναι ο πεπερασμένος αριθμός μονάδων που έχει στη διάθεσή του τόσο ο παίκτης όσο και οι δυνάμεις του Άξονα. Και το γεγονός πως η κλίμακα έχει αλλάξει από το εύρος του κάθε χάρτη μιας σύρραξης μέχρι εκείνο ολόκληρου του χάρτη του Βελγίου.

Company Of Heroes 2 Ardennes Assault COH2_bob_Ouren_siege_1407838537

Κάθε μάχη φερ’ ειπείν που θα κερδίζει ο παίκτης σε μια περιοχή που θα επιλέξει θα στέλνει τις εχθρικές δυνάμεις αυτής της περιοχής (όσες απέμειναν τουλάχιστον μετά τη μάχη) σε μια παραπλήσια περιοχή. Αυτό σαφέστατα ενισχύει ένα gameplay πολύ περισσότερο σκεπτόμενο και σαφώς απαγκιστρωμένο από την παροδική νίκη σε ένα χάρτη/αποστολή, μιας και το διακύβευμα είναι ολόκληρο το Βέλγιο. Οι συνέπειες -ακόμα και της νίκης- θα πρέπει να υπολογίζονται ανά πάσα στιγμή. Μιλάμε δηλαδή επί της ουσίας για μια παρτίδα σκακιού.

Και μέσα σε αυτά τα αρκετά αυστηρά πλαίσια, ο παίκτης θα πρέπει να διαχειριστεί και τους λόχους του οι οποίοι είναι χωρισμένοι σε τρεις κατηγορίες, ο καθένας με τις δικές του χρήσεις και ειδικές ικανότητες. Airborne, Mechanized και Support. Εδώ και πάλι υπεισέρχεται το παιχνίδι του ρίσκου και της ανταμοιβής καθώς η χρήση μιας συγκεκριμένης μονάδας εκ των τριών θα αυξήσει την εμπειρία της στο πεδίο της μάχης αλλά σε περίπτωση απώλειάς της θα αφήσει και τον παίκτη με δύο όχι-και-τόσο-έμπειρες.

Company Of Heroes 2 Ardennes Assault COH2_bob_ElsebornRidge_highCamera_1407838533

“Ο στόχος είναι το replayability στο Ardennes Assault” δήλωσε περιεκτικά ο Quinn Duffy της Relic. Δεν μιλάμε εδώ για το μέγεθος ενός πλήρους campaign αλλά περισσότερο για έναν τεράστιο χάρτη και μια ευρύτερη μάχη την οποία ο παίκτης μπορεί να επηρεάσει ανάλογα με τις κινήσεις που θα επιλέξει να κάνει. Και η μηχανή που έχει στήσει η Relic για το franchise είναι η κινητήριος δύναμη που θα στηρίξει ολόκληρο το εν λόγω expansion.

Όσα δηλαδή οι παίκτες έχουν αγαπήσει από το gameplay της σειράς -μαζί και οι νέες προσθήκες όπως τα καιρικά φαινόμενα- είναι όλα εδώ. Αυτό που αλλάζει είναι κατά βάση η κλίμακα του χάρτη και αυτό το στοιχείο ελευθερίας κίνησης έξω από τα στεγανά ενός campaign. Το καλό με την Relic είναι πως κάθε φορά που βλέπουμε μια νέα της προσπάθεια μπορούμε να αισιοδοξούμε. Το ξέρει καλά το είδος που δουλεύει και αυτό φαίνεται κυρίως από τα προσεκτικά βήματα που κάνει στην κατηγορία. Προσθέτοντας όλα εκείνα τα στοιχεία που θεωρεί πως θα εμπλουτίσουν τα παιχνίδια της αλλά διατηρώντας και όλα εκείνα που ξέρει πως κάνουν τους τίτλους της αυτούς τους εξαιρετικούς αντιπροσώπους της κατηγορίας RTS.

About Author

Κάνοντας τη ζωή σας δύσκολη από το 1990. Με υπευθυνότητα, ειρωνεία και κυνισμό. Κάνω πολλά. Κυρίως γράφω. Για games και κινηματογράφο κατά προτίμηση.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions