Warlocks – Preview

0

Το Warlocks ουσιαστικά αποτελεί το sequel του freeware Risk of Death που κυκλοφόρησε το 2013 από τον Dushan Chaciej, έναν νεαρό Πολωνό developer. To παιχνίδι είχε μια δυναμική που παρέπεμπε σε gameplay περασμένων δεκαετιών και αναπάντεχα γνώρισε μια σχετική αναγνωρισιμότητα, σε βαθμό που επέτρεψε στον Chaciej να αναζητήσει πόρους διά μέσω Kickstarter. Ευτυχώς για τον ίδιο αλλά και για εμάς το Warlocks έπιασε, έστω και οριακά, τον στόχο των 25.000$.

Το τι μπορεί να πετύχει εμπορικά τώρα που χρηματοδοτήθηκε επιτυχώς δεν το γνωρίζουμε – το gameplay κρίνεται απαρχαιωμένο με τα σημερινά στάνταρ και πιθανότατα θα φανεί ρηχό σε μεγάλη μερίδα κόσμου. Ουσιαστικά είναι ένα 2D Arena Brawler, όπου χαρακτήρες διαφορετικών κλάσεων αντιμετωπίζουν ορδές τεράτων από παράλληλες διαστάσεις. Είναι ένα παλαιολιθικό horde mode που προσφέρει co-op μέχρι και τεσσάρων ατόμων (είτε μέσω internet, είτε τοπικά συνδέοντας ισάριθμα gamepads). Παράλληλα υπάρχει και Versus mode, όπου οι παίκτες αναμετρώνται αναμεταξύ τους σε ομάδες και μη. Το υλικό σε αυτήν την έκδοση preview περιορίζεται ουσιαστικά στον πρώτο κόσμο του παιχνιδιού και περιέχει μια μικρή γεύση σε σύγκριση με το build που θα κυκλοφορήσει τον Απρίλιο.

Warlocks 02-1

Σε αυτή την alpha version είδαμε πάντως και τους έξι χαρακτήρες (στην τελική έκδοση θα περιλαμβάνονται ακόμα τέσσερις οι οποίοι θα είναι αρχικά κλειδωμένοι) και ομολογούμε ότι μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το όμορφο characterization και η ανομοιομορφία τους. Πέρα από τους κλασσικούς casters (υπάρχουν shaman, fire, lighting και ice mage) το Warlocks προσφέρει και πιο αντισυμβατικές προτάσεις με την Lizzy, το κορίτσι με το…mech και τον Christian, ένα μεταλλικό αρχάγγελο που κραδαίνει γιγάντια ρομφαία.

Ο καθένας διαθέτει ουσιαστικά μια γκάμα από 4 spells, εκ των οποίων ένα έχει το ρόλο αποφυγής σε περιπτώσεις που ζορίσουν τα πράγματα. Κάθε ξόρκι (εκτός από το βασικό επιθετικό) έχει ένα χρονικό περιορισμό μέχρι να γίνει εφικτό να ξαναχρησιμοποιηθεί. Πιο μεγάλο ενδιαφέρον από τις κλάσεις που είδαμε παρουσιάζει μάλλον η Shamaness που διαθέτει δύο ξεχωριστά forms, ανεβάζοντας την γκάμα των skills της στα επτά: πέρα από τα επιθετικά curse AοΕ και knife throw, το οπλοστάσιό της περιλαμβάνει και αμιγώς θεραπευτικά spells που βοηθούν την ίδια και το group, αλλά και αμυντικά όπως το teleport. Μας άρεσε πολύ και ο Pyromancer και ιδιαίτερα το Annihilator Dance spell που καλεί μια ομοβροντία μετεωριτών από τους ουρανούς. Πάντως όλες φαίνονται καλοσχεδιασμένες και το κυριότερο, ισορροπημένες.

Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός της ύπαρξης και υποτυπώδους loot system, καθώς συχνά-πυκνά τα τέρατα αφήνουν με το χαμό τους αντικείμενα που αναβαθμίζουν τις ικανότητες των χαρακτήρων.

Warlocks 03-1

Μικρή ποικιλία δυστυχώς διαπιστώσαμε στα encounters, τα οποία διαθέτουν ανύπαρκτο A.I. και απλά αρέσκονται στο να περικυκλώνουν τους ήρωες στο χάρτη. Τουλάχιστον είναι με την σειρά τους και αυτά εξαιρετικά σχεδιασμένα και μας θύμισαν αρκετά τις σκιές από το Twilight Princess και το κλασσικό πια, Heart of Darkness. Το παιχνίδι θα περιλαμβάνει και bosses στο τέλος κάθε κόσμου (συνολικά έξι) που ευελπιστούμε να αποδειχθούν περισσότερο «έξυπνα» και ότι θα χρειάζονται συγκεκριμένη στρατηγική αντιμετώπισης.

Ακόμα και αν σας φέρνουν ανατριχίλες τα retro visuals που βομβαρδίζουν τα indie games τα τελευταία χρόνια, το οπτικό αποτέλεσμα είναι χάρμα οφθαλμών και διαθέτει υψηλού επιπέδου pixel art. Θα θυμίσει έντονα στους παλιότερους παραγωγές των Bitmap Brothers και τις αγνές εποχές της θρυλικής Amiga. Σε αυτό βοηθά και το σύμπλεγμα των αντικρουόμενων θεματικά κόσμων fantasy – steampunk. Ουσιαστικά οι μάχες πραγματοποιούνται σε μια σειρά από διαφορετικές περιοχές παράλληλων διαστάσεων: από βαλτώδεις εκτάσεις και δασώδεις πεδιάδες, μέχρι ερημωμένες βιομηχανικές ζώνες και την εναλλακτική Wall Street.

Ομολογουμένως το Warlocks παρουσιάζει μια γοητεία που γίνεται όλο και εντονότερη όσο ασχολείστε μαζί του. Είναι ένας απλός τίτλος arcade που δείχνει να εξελίσσεται με όραμα και μεράκι και μοιάζει ιδανικός για παρέες από 2 έως 4 άτομα. Σε solo μάλλον χάνει αρκετά, αλλά θα πρέπει να δούμε και την τελική έκδοση του παιχνιδιού για να κρίνουμε πιο σφαιρικά.

Να σημειώσουμε ότι θα κυκλοφορήσει παράλληλα σε PC, Linux και Mac (μέσω Steam φυσικά) αλλά και στο Nintendo Wii U.

About Author

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions