Αφόρητοι: Ωδή στην παρακμή του “Game Journo”

0

Καλωσήρθατε στη νέα εβδομαδιαία στήλη του Authority.gr. Εδώ μας αρέσει, ενίοτε, να τραβάμε γραμμές στην άμμο και, χωρίς πολλή σκέψη, να διαλέγουμε την πλευρά που μας αρέσει.

Η στήλη “Αφόρητοι” είναι η πιο “κακή” πλευρά του Authority και ελπίζουμε η ηχητική συγγένεια να είναι προφανής. Στόχος της; Να υπογραμμίσει και να καυτηριάσει την τακτική των μεγάλων και διεθνών μέσων που καλύπτουν ειδησεογραφικά τη βιομηχανία των videogames να σκαρφίζονται μνημειώδεις χαζομάρες προκειμένου να παρουσιάσουν το ανούσιο ως ουσιώδες, το ανάξιο αναφοράς ως μεγάλη είδηση. Η τάση όσο πάει και εντείνεται, οπότε σκεφτήκαμε πως καιρός είναι να διασκεδάσουμε κι εμείς λίγο περισσότερο, για αυτό και σταθήκαμε στην άλλη πλευρά της γραμμής.

Εδώ, κάθε εβδομάδα, θα βρίσκετε επιλεγμένες “ειδήσεις” και, φυσικά, ευκαιρίες για κριτική όχι απλά στο επόμενο videogame αλλά και στην κατάσταση, τη νοοτροπία και την εξέλιξη των απανταχού gaming sites.

Καλή αρχή και καλό trolling να έχουμε.

Η ανούσια ανακοίνωση.

“Ninja Theory’s Hellblade Getting First Dev Diary Video Next Week: Teaser Pictures Shared”

Την πρώτη μέρα της εβδομάδας που κλείνει παρουσιάστηκε ως είδηση, το γεγονός ότι την άλλη εβδομάδα θα διατεθεί το πρώτο dev diary για το Hellblade της Ninja Theory. Όχι μόνο αυτό αλλά εμφανίστηκε και teaser image, δηλαδή φωτογραφία, από απόσταση, του monitor και υπολογιστή στα οποία γίνεται το μοντάζ του trailer. Υπάρχουν και χειρότερα βέβαια. Θα μπορούσε να είχε ετοιμαστεί trailer για το teaser του dev diary.

Η τεχνητή αγωνία.

“When will the Destiny servers switch on?”

Εδώ έχουμε κάτι άλλο. Παρουσιάζεται το ερώτημα για το πότε θα ενεργοποιηθούν οι servers του Destiny, για να εξηγηθεί μετά πως, μετά από επίσημη ενημέρωση, αυτοί θα ενεργοποιηθούν με το που το ημερολόγιο θα γυρνά προς την 9η Σεπτεμβρίου, δηλαδή την ημέρα κυκλοφορίας του τίτλου. Όλο και κάποια ψυχή θα αναφωνεί “εκπλάγηκα”. Γιατί πότε ακούστηκε να ανοίγουν οι servers στο κοινό πριν τη διάθεση του τίτλου για τον οποίο στήθηκαν; Είναι ξεκάθαρο. Το μέλλον είναι εδώ.

Μια δόση ανθρωπιάς.

“Edmund McMillen immortalises his late cat in The Binding of Isaac: Rebirth”

Ο Edmumd McMillen της Team Meat έχει ψύχωση με τις γάτες. Ένας λόγος παραπάνω να πάρει βαριά το θάνατο της γάτας του, ονόματι Guppy, την οποία και αποφάσισε να τιμήσει ονομάζοντας αναλόγως ένα αντικείμενο που προσφέρει 50% πιθανότητες ανάστασης, το οποίο θα εμφανιστεί στο The Binding Of Isaac: Rebirth. Φυσικά δεν πρόκειται για ευχάριστο γεγονός και το καταλαβαίνει οποιοσδήποτε έχει χάσει το κατοικίδιό του ύστερα από χρόνια παρέας. Αυτό δεν μετατρέπει το γεγονός σε είδηση με πραγματικό ενδιαφέρον για τον gamer. Το μετατρέπει σε μια ακόμη ευκαιρία για click bait. Ή σε προσπάθεια προσέγγισης αιλουροειδών gamers.

Trailer. Τώρα με ακόμη λιγότερη πληροφορία.

“Here’s some GIFs Sony pulled from Rime’s gamescom trailer”

Τι πιο φυσιολογικό από τη δημοσίευση ενός νέου trailer. Πόσο μάλλον για το ιδιαίτερα όμορφο Rime της Tequila Works. Σχεδόν 10 μέρες μετά τη δημοσίευση του trailer όμως, η Sony ετοίμασε αποσπάσματά του σε μορφή GIF. Και καλά έκανε. Γιατί; Διότι υπάρχει πάντα μέσο που θα αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο ως είδηση. Αν μια εταιρεία φρόντιζε κάθε νέο trailer για τίτλο της να είναι και μικρότερο σε διάρκεια, σίγουρα θα γεμίζαμε με ειδήσεις. Όρεξη να υπάρχει και όλα γίνονται σημαντικά.

Έλα, δεν το πιστεύω.

Microsoft’s Aaron Greenberg: Xbox One Exclusive Quantum Break “Looking and Playing Great Already”

Τι πιο φυσιολογικό από εκπρόσωπο publisher να λέει καλά λόγια για ακυκλοφόρητο τίτλο; Είναι φυσικό και αναμενόμενο. Το αντίθετο είναι μάλλον αδιανόητο. Εδώ λοιπόν μαθαίνουμε πως ένας από τους λίγους που έχουν δοκιμάσει το Sunset Overdrive είναι ο Aaron Greenberg της Microsoft (ποιος να το ‘λεγε;). Και ύστερα η είδηση αναλώνεται στη δημοσίευση tweets του τελευταίου με τα καλύτερα σχόλια για την εμπειρία του. Διότι όλοι αυτό δεν περιμέναμε να μάθουμε για να αποφασίσουμε αν μας κεντρίζει το ενδιαφέρον ο νέος τίτλος της Insomniac; Κάτι τέτοιο σκέφτηκε και το μέσο που έδωσε υπερβολική αξία σε μερικά αυτονόητα προωθητικά tweets.

Βαδίζω και παραμιλώ.

“Is PSN ready for Destiny?”

Διαβάστε άλλη μια φορά τον τίτλο της είδησης. Ύστερα αναλογιστείτε ότι αφιερώνονται 1336 λέξεις στη σύγκριση της συμπεριφοράς Microsoft και Sony κάθε φορά που τα Xbox Live και PSN αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα και επιθέσεις σαν και αυτές των τελευταίων ημερών. Χρησιμοποιείται δηλαδή το όνομα του Destiny μόνο και μόνο για να ξεκινήσει λογύδριο τρομολαγνικών ευαισθησιών σχετικά με τη διαφάνεια και την τεχνογνωσία της Sony και να κλείσει με την ευχή να είναι το PSN έτοιμο να “σηκώσει” το Destiny. Κι εμείς ευχόμαστε σε περίπτωση που μας ληστέψει κανείς την τράπεζα που δεν έχουμε, να λειτουργούν κανονικά οι εκτυπωτές για τα νούμερα στην αναμονή. Αλλιώς ούτε ο Ιορδάνης ποταμός δεν την ξεπλένει τη διοίκηση της τράπεζας.

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions