The Blackwell Unbound – Review

0

Το δεύτερο μέρος του The Blackwell είναι κάπως παράξενο. Παρότι ήρθε, αρχικά, 2 χρόνια περίπου μετά το πρώτο μέρος της σειράς (και μόλις τώρα φτάνει σε iOS), δίνει την εντύπωση πως έρχεται από το παρελθόν και πως ανήκει σε άλλο, μελλοντικό μέρος της ιστορίας.

Το πρώτο είναι φυσιολογικό. Δεν λαμβάνει χώρα στην ίδια περίοδο με το πρώτο επεισόδιο αλλά κατά τη δεκαετία του 1970. Πρωταγωνιστεί μεν ο Joey, το noir πνεύμα που ακολουθεί την οικογένεια Blackwell, αλλά συμπρωταγωνιστεί η θεία της Rosa, ονόματι Lauren. Το επεισόδιο, που περιλαμβάνει δύο αλληλένδετα μυστήρια που αποζητούν λύση και κάθαρση έρχεται από το παρελθόν και λειτουργεί, περίπου, ως prequel. Το παράξενο σε αυτό είναι πως η προσθήκη prequel φαντάζει ξένη σε αυτό το στάδιο, ως βήμα που ίσως να ήταν καλύτερο να δούμε αργότερα. Ο λόγος είναι απλός. Το πρώτο επεισόδιο είναι αρκετά σύντομο ώστε να μην προλαβαίνει να δεθεί επαρκώς ο παίκτης με τους χαρακτήρες, πόσο μάλλον να ενδιαφερθεί για τις καταβολές τους και την προϊστορία της οικογένειάς τους.

“Αναφορά” στο παρελθόν παρατηρείται και σε τεχνικό επίπεδο. Έτσι και αλλιώς η Wadget Eye Games είναι ταγμένη στο ρεύμα του ορατού pixel, όπως και στην παράξενα μεγάλη εκφραστικότητά του όταν πλάθεται από ικανά χέρια. Εδώ παρατηρείται μερική πτώση όμως, με τις διαθέσιμες περιοχές να φαίνονται κάπως πιο απρόσεκτα σχεδιασμένες. Ενδεχομένως διότι δεν θα χρησιμοποιηθούν ξανά με την επαναφορά της σειράς σε πιο σύγχρονες τοποθεσίες και εξελίξεις.

Η βάση του gameplay παραμένει βέβαια. Το δεύτερο μέρος μπορεί να έχει μερικούς γρίφους παραπάνω, αλλά οι διάλογοι και τα στοιχεία καταγράφονται στο τετράδιό σας είναι εκείνα εκείνα που μετρούν. Όπως πάντα οι διασταυρώσεις πληροφοριών, ο εντοπισμός διαφορετικών εκδοχών γίνονται με τη βοήθεια του τετραδίου, ενώ, λόγω δεκαετίας φανταζόμαστε, θεωρείται απαραίτητο αξεσουάρ και ο τηλεφωνικός κατάλογος. Ακούτε κάποιο όνομα για το οποίο δεν έχετε στοιχεία; Θέλετε να επικοινωνήσετε με το αντίστοιχο πρόσωπο; Πρώτη σας κίνηση να τον ψάξετε στο Χρυσό Οδηγό. Το ίδιο το τετράδιο πάντως δεν είναι το ίδιο αξιόπιστο όσο την πρώτη φορά. Θα παρατηρήσετε πως οι σημειώσεις που κρατά το σύστημα ανάλογα με τις αλληλεπιδράσεις σας στον κόσμο του παιχνιδιού δεν είναι όσο πλήρεις φαίνονταν στο πρώτο μέρος. Συνεπώς θα καταλήξετε…να κρατάτε σημειώσεις και σε κανονικό τετράδιο, ακυρώνοντας, έστω και προσωρινά, τη χρησιμότητα της καρδιάς των μηχανισμών του ιδιαίτερου αυτού point and click adventure.

Υπομονή μέχρι το επόμενο επεισόδιο βέβαια. Διότι ακόμη και αν διαιωνίζονται διάφορα ελαττώματα, δεν αλλάζει το γεγονός ότι ο Dave Gilbert είναι…περίπτωση από μόνος του.

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions