Wooden Sen’SeY – Review

0

Με τίτλο-δοκιμασία για κάθε είδους αυτόματη διόρθωση, η Upper Byte, με τη στήριξη της Neko Entertainment, κάνει το βήμα και διαθέτει το Wooden Sen’Sey για Wii U, πάντα μέσω eShop.

Πρόκειται για platformer με έντονη τη νοοτροπία από τα παλιά όσον αφορά στα επίπεδα δυσκολίας και σε βασικές επιλογές του design, όχι όμως σε τεχνική προσπάθεια. Η παραγωγή της Upper Byte, παρά τη χαμηλή της τιμή έχει εικαστικό χαρακτήρα και βασίζεται σε γενικές αλλά αναγνωρίσιμες αντιλήψεις για τα της φεουδαρχικής Ιαπωνίας. Αυτό γίνεται εξίσου αντιληπτό σε γραφικά αλλά και σε ήχο, με τις επιρροές ακριβώς που φαντάζεστε.

Ο ήρωας κρέμεται από μια απλή δικαιολογία. Μαύρα πλάσματα και ρομπότ επιτίθενται στο χωριό του και κλέβουν ότι θα μπορούσε να συναντήσει κανείς σε κάβα. Ο πρωταγωνιστής δεν τα ανέχεται κάτι τέτοια και ξεκινά την περιπέτειά του για να πάρει πίσω όλο το οινόπνευμα. Η συλλογή όλων των κρυφών μπουκαλιών αποτελεί δικό του achievement ουσιαστικά και είναι ξεκάθαρο ότι δεν χρειάζεται να το σκεφτεί κανείς περισσότερο. Αρκεί να σταθεί στο χιούμορ.

Wooden SenSeY WoodenSenSeY_07

Παρότι μικρή η παραγωγή, έχει γίνει προσπάθεια να υποστηριχθεί κάθε πιθανό σενάριο ελέγχου. Άρα μπορείτε να παίξετε με GamePad, με Wii Remote, με motion controls ή χωρίς. Το ρεπερτόριο του ξύλινου χαρακτήρα που ελέγχετε είναι αρκετά συγκεκριμένο. Κυλά στα επίπεδα με ταχύτητα και χάρη ενώ βασίζεται στα τσεκούρια του, πριν έρθει η ώρα για grappling hook και shuriken. Μην περιμένετε combos γιατί υπάρχει μόνο ένα. Στη θέση του double jump υπάρχει συνδυασμός επίθεσης και εκτόξευσης. Μετά από άλμα, τα τσεκούρια εκτοξεύονται προς τα κάτω, είτε με κίνηση είτε με ένα πάτημα, και όχι μόνο κάνουν ζημιά σε οτιδήποτε βρεθεί στη διαδρομή αλλά ωθούν και τον πρωταγωνιστή πιο ψηλά. Αυτό που φαίνεται πιο παράξενο όμως είναι πως πολλοί αντίπαλοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως…πλατφόρμες πάνω στις οποίες μπορεί να στηριχθεί ο χαρακτήρας για να φτάσει κάπου αλλού. Το design δείχνει μάλιστα ότι κάποια σημεία θεωρούν δεδομένη αυτήν την οδό. Αν λοιπόν διαλύσετε πολύ βασικά οποιονδήποτε δείτε μπροστά σας, δεν αποκλείεται να δημιουργείτε ένα ακόμη πρόβλημα στον εαυτό σας. Η προσαρμογή σε τέτοιου είδους σκέψη δείχνει και το θεωρητικό βάθος του design, που μονίμως έχει κάτι νέο να ζητήσει από τον παίκτη σε καθένα από τα 9 και ξεκάθαρα διαφορετικά επίπεδα του campaign (πριν τα 30 επίπεδα time trial που θα σας βασανίσουν μέχρι δακρύων για να πιάσετε υψηλή επίδοση, πόσο μάλλον καλύτερη εκείνης των developers).

Δεν θα παλεύετε πάντα με το level design όμως αφού η περίεργη φυσική και απόκριση θα τραβήξει περισσότερο την προσοχή σας, όσο τα νεύρα σας δεν στέκονται στις εξάρσεις δυσκολίας που έρχονται χωρίς συγκεκριμένη συχνότητα ή λογική. Είναι ιδανικές μάλιστα για να υπογραμμίσουν πως όλο και κάτι είναι “λίγο” στραβό στο χειρισμό, όταν έρχεται η ώρα να κριθεί το αποτέλεσμα στη λεπτομέρεια. Μεγαλύτερη αδυναμία του συστήματος βέβαια είναι η ανύπαρκτη ροή από τη μία κίνηση στην άλλη, κάτι που μπορείτε να φανταστείτε άλλωστε και από την υποκατάσταση του double jump με συγκεκριμένη επίθεση.

Ο ρυθμός είναι εκείνος που “φτιάχνει” ένα platformer και αυτό ακριβώς λείπει από το Wooden Sen’Sey, παρά τις προφανείς καταβολές και τις καλές προθέσεις. Ο ρυθμός του εν λόγω παιχνιδιού είναι εκείνος που τον ρίχνει, αναγκαστικά, στη μετριότητα.

5 Awesome

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions