The Wolf Among Us: Episode 3 – A Crooked Mile Review

0

Ο δρόμος για την κορύφωση ξεκινά

Η Telltale έχει βρει πλέον το ρυθμό της με τις κυκλοφορίες των επεισοδίων να είναι πιο συχνές, δηλαδή να έρχονται κάθε δύο μήνες. Αυτό σημαίνει ότι το νέο επεισόδιο του The Wolf Among Us δεν έρχεται και πολύ μετά το δεύτερο και, όντας το τρίτο από τα συνολικά πέντε επεισόδια της “σεζόν”, διχάζεται κάπου μεταξύ δεύτερης και τρίτης πράξης.

Οι εξελίξεις είναι πιο ραγδαίες αφού κλιμακώνεται και η δραστηριότητα του δολοφόνου που αναζητεί ο Bigby (Big Bad) Wolf στη Fabletown, ενώ ανεβαίνει και η πίεση που ασκούν όλοι οι άλλοι Fables που φοβούνται όλο και περισσότερα για τη ζωή τους, ενόσω αναρωτιούνται για την αποτελεσματικότητα του ενίοτε βίαιου σερίφη τους. Παρόλα αυτά το A Crooked Mile δεν έχει πολλές δραστικές αλλαγές και εξελίξεις. Επιστρέφει στην έρευνα, υποχρεώνοντας τον παίκτη να δεχθεί κάποιο κόστος ευκαιρίας. πρέπει να ερευνηθούν τρεις τοποθεσίες για παράδειγμα, αλλά ο παίκτης μπορεί να πάει μόνο σε δύο, με την τρίτη να την αναλαμβάνει άλλος χαρακτήρας. Βέβαια ο άλλος χαρακτήρας παραμένει “τρίτος”, με τα δικά του κίνητρα, οπότε σίγουρα θα μείνει η απορία για το τι θα γινόταν αν ο παίκτης είχε διαλέξει διαφορετικά.

Το τρίτο επεισόδιο, για πολλούς, κυλά ήρεμα. Κι αυτό από την άποψη ότι βασίζεται περισσότερο σε συνδιαλέξεις και συλλογή πληροφοριών, σε συνδυασμό με την αναζήτηση αντικειμένων και στοιχείων. Κάποιοι χαρακτήρες προλαβαίνουν να αναπτυχθούν λίγο παραπάνω αυτή τη φορά, αν και παραμένει η αίσθηση πως το καστ έχει πληθύνει και για κανέναν δεν είναι αρκετές οι πληροφορίες. Με τόσες εκκρεμότητες και μυστήρια όμως, δεν είναι και περίεργο. Δεν λείπουν οι εκπλήξεις βέβαια. Είναι πλέον μέρος της συνταγής. Θα ήταν κρίμα όμως να πούμε κάτι που δεν πρέπει.

Παρά το ρυθμό, η ένταση είναι ο πρωταγωνιστής αυτή τη φορά. Είναι δεδομένη, μονίμως αισθητή, και αποτελεί μια πολύ καλή βάση για τα ξεσπάσματα του Bigby. Έξυπνα η Telltale φροντίζει η διπλή φύση του πρωταγωνιστή, δηλαδή αυτή του σερίφη με αυτοέλεγχο και εκείνη του Κακού Λύκου, να βρίσκεται στα χέρια του παίκτη αλλά και να μην παρουσιάζεται ποτέ, ούτε η μία στάση ούτε η άλλη, ως “καλή” ή “κακή”. Διατηρείται έτσι το παράδοξο που θέλει ένα χαρακτήρα με βίαιο παρελθόν να έχει σημαντικότερη ανθρώπινη υπόσταση από τόσους και τόσους άλλους.

Διατηρείται και το έτερο παράδοξο, αυτό της αδυναμίας της Telltale Games να καλλωπίσει επαρκώς τη μηχανή της. Ακόμη και οι χρόνοι φόρτωσης τείνουν να είναι ακανόνιστοι, διπλά περίεργο σε PC. Είναι δε βέβαια ότι οι εκδόσεις για κονσόλες θα είναι πιο άχαρες ακόμη, όπως και συνηθίζεται στις παραγωγές της εταιρείας. Δεν είναι κάτι που περιμένουμε να φτιάξει σύντομα. Όχι χωρίς να έρθουν τα πάνω κάτω στην τεχνική βάση της ομάδας. Αμφιβάλλουμε και για το αν έχει το χρόνο πια.

Σημασία έχει ότι το A Crooked Mile δεν συναρπάζει, σε gaming όρους, όσο το προηγούμενο επεισόδιο. Η ποιοτική γραφή, ευτυχώς, διατηρείται βέβαια. Και δεν καλύπτεται από glitches ή από μηχανισμούς. Πάλι καλά.

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions