Batman: Arkham Origins – Gamescom 2013 Hands On Preview

0

Χτίζοντας το μύθο του Σκοτεινού Ιππότη.

Η ανακοίνωση του Batman: Arkham Origins δεν ήταν από τις στιγμές που ο γράφων σοκαρίστηκε ή ενθουσιάστηκε. Για δύο κυρίως λόγους. Αφενός, δεν είχε παρέλθει αρκετός χρόνος από το εξαιρετικό Batman: Arkham City και αφετέρου, υπεύθυνη για το Origins δεν είναι η Rocksteady που έδωσε τους προηγούμενους τίτλους της σειράς, αλλά η Warner Bros. Games Montréal. Η ομάδα πίσω από την Armored Edition του Batman: Arkham City για το Wii U.

Με την είσοδό μας λοιπόν στο booth της Warner περισσότερο αδημονούσαμε για το Mad Max παρά για το Arkham Origins. Και η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι από το Montréal είχαν δύσκολο έργο να αλλάξουν τη γνώμη του γράφοντα. Το κατάφεραν όμως. Ακολουθούν οι λόγοι, που βγαίνοντας από το δωμάτιο της παρουσίασης, ο Σκοτεινός Ιππότης άρχισε να μας λείπει.

Όπως γνωρίζετε, το Batman: Arkham Origins αποτελεί prequel της σειράς που γνωρίσαμε από την Rocksteady και όταν λέμε prequel το εννοούμε. Όπως δηλώνει και ο υπότιτλος, ο τίτλος σκιαγραφεί τις απαρχές της καριέρας του μασκοφόρου εκδικητή. Μόλις δύο χρόνια μετά το ξεκίνημά του, ο Batman είναι άσημος. Η σχέση του με τον επιθεωρητή Gordon και την αστυνομία είναι -αν μη τι άλλο- αμφίρροπη και η κοινή γνώμη αγνοεί την ύπαρξή του. Μόνο φήμες κυκλοφορούν για αυτόν και κυρίως στις τάξεις του υποκόσμου, όπου η μορφή του έχει πάρει τις διαστάσεις ενός αστικού μύθου. Μοναδική στήριξη στις αποστολές του βρίσκει στον πιστό του μπατλερ, Alfred. Ο Ben Mattes, senior producer του τίτλου μας αποκάλυψε πως στον τίτλο εξερευνάται ευρέως η σχέση τους και ο τρόπος που ο Alfred έχει υιοθετήσει το ρόλο της πατρικής φιγούρας στην ζωή του Bruce.

Ο τίτλος, όπως και οι προηγούμενοι άλλωστε, εκτυλίσσεται κατά τη διάρκεια μίας νύχτας και δη, λίγο πριν τα Χριστούγεννα καταφτάσουν στην Gotham. Το αφεντικό του υποκόσμου Black Mask, υπόσχεται 50.000.000 δολάρια σε όποιον καταφέρει να εξολοθρεύσει τον Batman και κάπως έτσι ξεκινά ο πραγματικός μύθος του Dark Knight. Αυτή η νύχτα, είναι η κρίσιμη καμπή. Για πρώτη φορά, οι εγκληματίες, σαν ένας ιός, εξελίσσονται για να ανταπεξέλθουν στην αντιβίωση. Ο Σκοτεινός Ιππότης από την άλλη, χωρίς να έχει φτάσει ποτέ στα όρια του, μιας και μέχρι πρότινος αντιμετώπιζε απλούς εγκληματίες, αυτή τη φορά πρέπει να αντιμετωπίσει τους πιο επικίνδυνους μισθοφόρους, που σαν κοράκια μαζεύονται στη Gotham για να συλλέξουν το βραβείο. Και εκτός από αυτούς, πρέπει να τα βάλει και με τους 8 καλύτερους πληρωμένους δολοφόνους του κόσμου. Και παράλληλα να επαναφέρει την τάξη στην πόλη που σιγά-σιγά πέφτει στο χάος. Σε ένα βράδυ όλα αυτά.

Το demo που είδαμε εμείς, εντοπιζόταν περίπου μετά τη μέση του παιχνιδιού και ο Batman κατευθύνεται στην γέφυρα Pioneer για να καταστείλει τη δράση του πυρομανούς Firefly, ο οποίος έχει γεμίσει τους αρμούς της με εκρηκτικά. Παράλληλα ο Batman πρέπει να προλάβει και τις ειδικές δυνάμεις του επιθεωρητή Gordon που έχουν τις εντολές να τον συλλάβουν. Ο Batman λοιπόν κινείται βιαστικά μέχρι να φτάσει στον πρώτο εκρηκτικό μηχανισμό. Το gameplay διατηρεί ακέραιο το ρυθμό και την αίσθηση των προηγούμενων τίτλων αλλάζοντας από stealth σε δράση, με υποστήριξη από ένα εξαιρετικά ρευστό σύστημα μάχης. Αυτό ήταν εξάλλου αναμενόμενο. Άλλαξαν όμως μερικά gadgets. Ένα είναι το remote claw, που δένει μεταξύ τους δύο επιφάνειες και τραβά τη μία πάνω στην άλλη (εχθρός με εχθρό, εχθρός με τοίχο, εχθρός με εκρηκτικό βαρέλι και πάει λέγοντας) και το άλλο είναι τα shock gloves. Τα shock gloves προσφέρουν, αφού ενεργοποιηθούν για μικρό χρονικό διάστημα, αυξημένη ισχύ στις γροθιές του πρωταγωνιστή και παράλληλα εκκενώσεις μερικών εκατοντάδων χιλιάδων volt στους εχθρούς του. Όπως όλες οι ηλεκτρικές συσκευές όμως, απαιτούν φόρτιση και μπορούμε να πούμε πως τουλάχιστον αυτή η φόρτιση δεν είναι μία ανιαρή διαδικασία που περιλαμβάνει πρίζες, φορτιστές και υπομονή. Οι γροθιές που καταφέρνει ο παίκτης στους εχθρούς του φορτίζουν τα shock gloves. Εξοντώνοντας λοιπόν συνοπτικά τους εχθρούς του, απενεργοποίησε τη βόμβα και συνέχισε για την επόμενη.

Αυτό που παραμένει αναλλοίωτο στον τίτλο είναι η τόσο χαρακτηριστική γοτθική, σκοτεινή αισθητική του. Φτάνοντας δε, σε ένα ψηλό σημείο της γέφυρας, ο παίκτης είχε την ευκαιρία να θαυμάσει για λίγο το μεγαλείο της Gotham City, τυλιγμένη σε εορταστικούς φωτισμούς και απειλούμενη από μία μαινόμενη χιονοθύελλα. Πριν προλάβουμε ωστόσο να αντιληφθούμε το εύρος της αυξημένης κλίμακας του τίτλου, ο Firefly έκανε την εμφάνισή του. Προφανώς και το demo έληξε δευτερόλεπτα πριν το boss fight.

Το δεύτερο μέρος της παρουσίασης μας ωστόσο, περιελάμβανε hands-on με το mode “100 to 1”. Το εν λόγω mode θα είναι διαθέσιμο δωρεάν σε όσους προπαραγγείλουν τον τίτλο και δίνει την ευκαιρία στον παίκτη να πάρει τον έλεγχο του Deathstroke και να αντιμετωπίσει 100 εχθρούς με αύξουσα δυσκολία σε έναν γύρο.

Δεν το περιμέναμε αλλά τα παιδιά από το Montréal μας έπεισαν για το Batman: Arkham Origins. Η γενικότερη επιστροφή στις ρίζες για τον Batman και το χτίσιμο του μύθου του εν μία νυκτί είναι σίγουρα μια μεγάλη πρόκληση και θέλουμε να δούμε πως θα το καταφέρει το καναδικό studio.

About Author

Κάνοντας τη ζωή σας δύσκολη από το 1990. Με υπευθυνότητα, ειρωνεία και κυνισμό. Κάνω πολλά. Κυρίως γράφω. Για games και κινηματογράφο κατά προτίμηση.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions