Συνέντευξη: Final Fantasy XIV (GC 2012)

0

Πρώτη μας μέρα στην Κολωνία αναγκαστήκαμε να περιμένουμε για λίγη ώρα μέχρι οι “δημοσιοσχετίστες” της Square Enix να…βρουν το δρόμο τους στο χώρο της έκθεσης. Αυτοί τελικά δεν εμφανίστηκαν που σημαίνει πως ο κύριος Naoki Yoshida ήταν στην πλήρη ευχέρεια του Authority για ένα αρκετά μικρό αλλά σεβαστό διάστημα. Αφού παρακολουθήσαμε μερικά video του τίτλου για να ενημερωθούμε για κάποια νέα στοιχεία όπως το limit break feature που κάνει την επανεμφάνισή του στη σειρά μπήκαμε στο ψητό.

Authority: Από το 2010 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά ο τίτλος έχουν αλλάξει πολλά στο τοπίο των MMO και γενικότερα όλα συνεχώς αλλάζουν. Ακόμα και οι τίτλοι που “διαφημίζουν” την κατηγορία όπως το WoW και το SWToR δείχνουν πτώση στην δημοτικότητά τους. Τι ακριβώς σχεδιάζετε να κάνετε με το FF XIV για να πάρετε προβάδισμα;Αυτοί τελικά δεν εμφανίστηκαν που σημαίνει πως ο κύριος Naoki Yoshida ήταν στην πλήρη ευχέρεια του Authority για ένα αρκετά μικρό αλλά σεβαστό διάστημα. Αφού παρακολουθήσαμε μερικά video του τίτλου για να ενημερωθούμε για κάποια νέα στοιχεία όπως το limit break feature που κάνει την επανεμφάνισή του στη σειρά μπήκαμε στο ψητό.

Naoki Yoshida: Αυτό που πιστεύουμε πως είναι η ουσία του XIV είναι το γεγονός πως πριν από τα υπόλοιπα είναι ουσιαστικά ένα Final Fantasy. Αυτό σημαίνει πως ο κόσμος μπορεί να περιμένει όλα αυτά τα διακριτικά χαρακτηριστικά της σειράς όπως τα υψηλής ποιότητας cut-scenes και η εξαιρετική υπόθεση αναμεμειγμένα με στοιχεία των MMO. Συνεπώς έχουμε την υπόθεση που καθοδηγεί τον τίτλο όμως αυτή τη φορά αυτό γίνεται μέσω των quest, των dungeon και άλλων στοιχείων που χαρακτηρίζουν την κατηγορία.

Authority: Αυτή τη φορά επιλέξατε να να εφαρμόσετε ένα σύστημα μάχης το οποίο δεν εστιάζει τόσο πολύ στους experience points αλλά στην αναβάθμιση των skills. Αυτό είναι κάπως δύσκολο ως εγχείρημα διότι οι παίκτες δεν έχουν κάποιο κίνητρο, ένα “καρότο” αν θέλετε, να τους παρακινεί. Ποιο πιστεύετε πως είναι το κίνητρο για την εμπειρία που χτίζετε εσείς; Θα είναι η υπόθεση;

Naoki Yoshida: Ακριβώς αυτό. Όπως προείπαμε αυτή τη φορά θέλουμε το FF XIV να είναι περισσότερο προσιτό σαν τίτλος, κυρίως στους παίκτες του Final Fantasy. Το κίνητρο των παικτών στη σειρά εκτός από την απολαυστική μάχη ήταν ανέκαθεν η ενδιαφέρουσα υπόθεση και οι χαρακτήρες. Αυτά ακριβώς υπάρχουν και εδώ απλά τώρα τα μοιράζεστε με άλλους παίκτες.

AuthorityΣκοπεύετε να επιμείνετε στο συνδρομητικό μοντέλο; Ειδικότερα λαμβάνοντας υπόψη το τοπίο της αγοράς πλέον;

Naoki Yoshida: Ναι για την ώρα αυτό είναι το πλάνο. Πιστεύουμε πως ακόμα και στα free to play παιχνίδια ο κόσμος δεν αγοράζει την πλήρη εμπειρία και συνήθως αυτά που του χρειάζονται είναι και αυτά που πρέπει να αγοράσει. Εμείς θα μείνουμε αφοσιωμένοι στην ανάπτυξη του παιχνιδιού και θα δώσουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε αλλά φυσικά δεν αποκλείουμε τίποτα. Θα ήταν αφελές εξάλλου να μην λάβουμε υπόψη την αγορά. Θα δούμε πως θα πάει το δικό μας μοντέλο και έπειτα ίσως χρειαστεί να προσαρμοστούμε σε κάτι διαφορετικά αλλά για την ώρα είμαστε δεσμευμένοι στο να παραδώσουμε την εμπειρία που χρωστάμε στον κόσμο.

AuthorityΥπάρχει η περίπτωση πλάι στις εκδόσεις για PS3 και PC να δούμε και μία για το Xbox 360;

Naoki Yoshida: Κοιτάξτε, το ενδεχόμενο σαφώς και υπάρχει και σαφώς και εξετάζεται αλλά για την ώρα δε μπορούμε να πούμε τίποτα. Θα ήταν άδικο χωρίς καν να έχουμε κυκλοφορήσει επιτυχώς τον τίτλο να αρχίσουμε να λέμε για άλλες εκδόσεις. Έχουμε πει πως θα παραδώσουμε για PS3 και PC και αυτό θα κάνουμε. Που ξέρετε, μπορεί του χρόνου η Microsoft να ανακοινώσει το “720” και να χρειαστεί να εξετάσουμε και αυτό το ενδεχόμενο (γέλια). Το θέμα είναι πως εξετάζουμε τα πάντα αλλά όχι στο βαθμό που να μας απασχολούν από τους στόχους μας.

Κάπου εκεί ο υπεύθυνος του PR της Square Enix μας έκανε νόημα πως ο χρόνος μας τελείωσε. Αυτό που κρατήσαμε ήταν το γεγονός πως η Square βλέπει ώριμα πλέον τον τίτλο και πως ο ίδιος ο τίτλος δείχνει αρκετά όμορφος αλλά και εξαιρετικά βελτιωμένος από κάθε άποψη σε σχέση με τον πρότερο του εαυτό. Δυστυχώς δε μπορούμε να πούμε πολλά περισσότερα.

About Author

Κάνοντας τη ζωή σας δύσκολη από το 1990. Με υπευθυνότητα, ειρωνεία και κυνισμό. Κάνω πολλά. Κυρίως γράφω. Για games και κινηματογράφο κατά προτίμηση.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions