Game Of Thrones: A Telltale Game Series – Episode 1: Iron From Ice – Review

0

Με το Tales From The Borderlands να αποτελείται από 4 επεισόδια, την ώρα που το Game Of Thrones της ίδιας ομάδας ανάπτυξης έχει 6 επεισόδια στο πρόγραμμα (ενώ ο κανόνας της εταιρείας είναι τα 5), είναι ξεκάθαρο ότι η Telltale έχει όντως πάρει στα σοβαρά το ρόλο της. Έστω και θεωρητικά.

Η παραγωγή της Telltale συνδέεται με την τηλεοπτική, έστω κι αν αντλεί υλικό από τα βιβλία. Επιβάλλεται άλλωστε αφού η χρήση διαφορετικών πρωταγωνιστών είναι ο μόνος τρόπος να μη γίνει χαμός με την εξέλιξη της πλοκής στις τηλεοπτικές οθόνες. Επομένως ο παίκτης έρχεται να γνωρίσει τον Οίκο των Forrester, οι οποίοι ελέγχουν το Ironwood, από το οχυρό του που ονομάζεται Ironhart. Το κακό για τον εν λόγω Οίκο είναι πως βρίσκεται σε δύσκολη θέση. Ως υποστηρικτές των Stark μετά το Red Wedding, είναι δεδομένο ότι μπαίνουν στο μάτι των Bolton, οι οποίοι απαιτούν υποταγή και υπακοή με το γλοιώδη τρόπο που μπορεί να απαιτεί οτιδήποτε ο Ramsey Snow. Και με τα δεδομένα του George R. R. Martin, είναι σίγουρο ότι περιμένει κατηφόρα τους Forrester.

Ο παίκτης θα γνωρίσει τους Ethan (ο γιος της οικογένειας), Mira (η μεγάλη του αδελφή) και Gared Tuttle που εκτελεί χρέη squire για τον Lord Gregor Forrester. Στο μέλλον αναμένεται να ελέγξετε και άλλους χαρακτήρες βέβαια, αν μη τι άλλο για να διατηρηθεί η λογική των πολλαπλών οπτικών. Αυτό σημαίνει επίσης ότι στις δύο ώρες που διαρκεί περίπου το πρώτο επεισόδιο, το κλίμα είναι μεν σωστό, αλλά δεν αποφεύγεται η αίσθηση ότι μένουμε κολλημένοι στις συστάσεις.

Game-Of-Thrones-A-Telltale-Game-Series-Episode-1-Iron-From-Ice-2746771-cersei

Ο Ethan αποκτά γρήγορα περισσότερες ευθύνες από όσες θα ήθελε ως έφηβος, η Mira βρίσκεται κοντά σε Margaery Tyrell, Cercei Lannister και την ίντριγκα που βασιλεύει στο King’s Landing, ενώ ο Tuttle είναι ο μόνος που δείχνει έτοιμος να “λερωθεί” και λίγο στην προσπάθειά του να μεταφέρει σε έναν και μόνο παραλήπτη το μήνυμα που το εμπιστεύτηκε ο κύριός του. Ακόμη κι έτσι μία μόνο μάχη (με QTE ασφαλώς) θα δείτε στο πρώτο επεισόδιο και μάλλον είναι καλύτερα έτσι. Το βάρος πέφτει στους διαλόγους, στην ένταση επιλογών που δεν έχουν, όχι άμεσα τουλάχιστον, συγκεκριμένο αντίκτυπο, καταφέρνουν όμως να σας κάνουν να πανικοβληθείτε όταν αισθάνεστε την πίεση του χρόνου. Ποιον θα επιλέξετε για να γίνει το δεξί σας χέρι όσο ακόμη μαθαίνετε να κραδαίνετε την εξουσία που αναλάβατε άθελά σας; Θα θυσιάσετε δικούς σας υποστηρικτές για το καλό όλων ή θα προσπαθήσετε να κάνετε το σωστό και ηθικό αποδεχόμενοι τις όποιες συνέπειες. Σε αυτό το επίπεδο η Telltale έχει, χωρίς αμφιβολία, σταθερή απόδοση.

Αυτό δεν ισχύει, παραδοσιακά άλλωστε, στον τεχνικό τομέα. Αυτή τη φορά οι χαρακτήρες κινούνται, μια ιδέα, προς το ρεαλισμό και διάφορα glitches φροντίζουν τα αποτελέσματα να είναι ανάμεικτα. Το φόντο μάλιστα ακολουθεί άλλο ύφος μιας και εσκεμμένα δείχνει “ζωγραφιστό”. Κι αυτό όταν δεν δείχνει απλά πιξελιασμένο ένεκα χαμηλής ανάλυσης των textures. Κάποια απόσταση παρατηρείται, αναμενόμενα ίσως, και στην υποκριτική. Γνωστοί χαρακτήρες όπως Cercei και Tyrion Lannister δεν μοιάζουν απλά στις τηλεοπτικές εκδοχές τους αλλά έχουν και τις αντίστοιχες φωνές, αφού εξασφαλίστηκε η συνεργασία των ηθοποιών. Το ότι η δουλειά τους ξεχωρίζει δίπλα στους νεόκοπους χαρακτήρες είναι αυτονόητο.

Αργά ή γρήγορα πάντως γίνεται αντιληπτό ότι οι Forrester είναι εδώ για να μοιάζουν με τους Stark. Δεδομένου ότι η συγκεκριμένη οικογένεια δεν έχει έντονη παρουσία στα βιβλία, περιμέναμε περισσότερη φαντασία στο έργο της Telltale, όχι απλά μια τόσο εύκολη λύση.

Βέβαια, όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως, μένουμε στις συστάσεις και σε μια ανατροπή που συγκλονίζει περισσότερο ως αναφορά παρά ως εξέλιξη. Περίεργο το ξεκίνημα λοιπόν. Μένουν 5 επεισόδια ακόμη για να δούμε τι άλλο έχει σκεφτεί η Telltale. Αλλά και το πως θα λειτουργήσουν κάποια επεισόδια που θα κυκλοφορήσουν όσο θα προβάλλεται η νέα σεζόν της σειράς.

Version Tested: PC

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions