The Legend Of Korra – Review

0

Όταν ανακοινώθηκε, όχι και πολύ πίσω, πως η Platinum Games έχει αναλάβει το The Legend Of Korra για χάρη της Activision, ήταν απολύτως φυσιολογικό να μείνουμε με την απορία. Τι θα μπορούσε να περιμένει κανείς σε αυτήν την περίπτωση από την ομάδα που έχει στην πλάτη της τίτλους όπως Bayonetta, Devil May Cry, Okami αλλά και το Scalebound στο μελλοντικό της πρόγραμμα για το Xbox One;

Το The Legend Of Korra είναι μικρή παραγωγή, γεγονός που φαίνεται, πρωτίστως, από το κόστος του, το οποίο δεν ξεπερνά τα 15 ευρώ. Φαίνεται από το πόσο μικρό διάστημα πέρασε από την αποκάλυψη της συνεργασίας μέχρι την κυκλοφορία του τίτλου. Φαίνεται, πολύ γρήγορα, από το γεγονός πως αν δεν παρακολουθείτε το Avatar franchise και το τηλεοπτικό The Legend Of Korra, δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβετε γιατί συμβαίνει οτιδήποτε εντός του παιχνιδιού. Ουσιαστικά δεν υφίσταται πλοκή. Το μόνο που χρειάζεται να ξέρετε είναι πως η Korra είναι bender με την ιδιότητα να ελέγχει και τα τέσσερα “βασικά” στοιχεία της φύσης (αέρα, νερό, φωτιά, γη) καθώς μάχεται. Στην αρχή χάνει τις δυνάμεις της και μέχρι το μέσο του παιχνιδιού τις ανακτά, σταδιακά, και έτσι καταφέρνει να αναπνεύσει για πρώτη φορά το σύστημα μάχης της Platinum Games.

The Legend Of Korra LoK_Screen4_1403784861

Η Korra μπορεί να αλλάζει ανά πάσα στιγμή το στοιχείο που επιλέγει. Το καθένα έχει τα δικά του combos που πληθαίνουν με περαιτέρω χρήση του ανάλογου στοιχείου αλλά και με την αγορά scrolls, αφού συγκεντρωθεί αρκετό spirit energy, το νόμισμα του παιχνιδιού. Κάθε στοιχείο έχει τη θέση του, αφού η φωτιά φέρνει εύκολα, μεγάλα αλλά σχετικά αδύναμα combos, η γη καταφέρνει το ακριβώς αντίθετο, ο άνεμος βολεύει για crowd control και το νερό είναι η αυτονόητη επιλογή για επιθέσεις από απόσταση. Η κατάλληλη επιλογή ορίζεται περισσότερο από τις περιστάσεις παρά από την ποικιλία των αντιπάλων που αλλάζουν απλά χρώμα και με μία μόνο εξαίρεση είναι ανοιχτή σε επιθέσεις κάθε είδους. Δεν υπάρχουν μικτά combos, δηλαδή combos που να χρησιμοποιούν πολλαπλά στοιχεία, ούτε και χρειάζονται αφού, από την αρχή μέχρι το τέλος, θα δείτε εχθρούς αλλά και bosses να επαναλαμβάνονται, πολλές φορές να εμφανίζονται και πολλαπλά τους αντίγραφα στην ίδια μάχη.

Παρά ταύτα η μάχη έχει ροή. Όχι τόσο έντονη και γρήγορη όσο εκείνη που σημειώνει κανείς σε άλλους τίτλους της ίδιας εταιρείας, ενώ η δυσκολία των αναμετρήσεων κινείται λίγο υψηλότερα από εκεί που ενδεχομένως περιμένετε σε τίτλο σαν και αυτόν. Σε κάθε περίπτωση θα μάθετε ότι το button mashing δεν είναι βιώσιμη “τεχνική” ούτε και εδώ. Θα το μάθετε θέλετε δεν θέλετε αφού ένα τεράστιο, αδιάλειπτο combo είναι ο μόνος τρόπος να εξασφαλίσετε τη δύναμη της φωτιάς στο μέσο περίπου του παιχνιδιού. Όχι μόνο υπάρχει dodge αλλά το block λειτουργεί και αφορμή για “witch time”. Χρησιμοποιήστε το λίγο πριν την επαφή με αντίπαλη επίθεση και ανοίγει ο δρόμος για αντεπίθεση, δηλαδή για τον καλύτερο τρόπο να κάνετε μεγάλη ζημιά σε οποιονδήποτε βρείτε μπροστά σας κατά τη διάρκεια του ολιγόωρου campaign. Όπως συμβαίνει σε κάθε παραγωγή της Platinum Games, η ενασχόληση και η εμβάθυνση στο σύστημα μάχης αποφέρει καρπούς.

The Legend Of Korra LoK_Screen3_1403784861

Αρκεί να αξίζει τον κόπο η ενασχόληση. Εδώ είναι που φαίνεται, πάνω από όλα, ότι το The Legend Of Korra ήταν, εξ ορισμού, βιαστική υπόθεση. Η κάμερα κάνει ό,τι περνά από το χέρι της ώστε να σας δυσκολέψει, το target lock όχι μόνο κάνει ακόμη δύσκολη τη μάχη, αλλά το ίδιο το σύστημα, η εναλλαγή μεταξύ των στόχων είναι, ξεκάθαρα, εφιάλτης που δεν έπρεπε να βαραίνει τον παίκτη. Είναι πολύ σοβαρότερο πρόβλημα από την επανάληψη, τα απλά γραφικά, το αδιάφορο level design ή τα ανούσια τμήματα endless runner με την Korra στη ράχη του Naga. Δεν είναι κρίμα μόνο για τον πυρήνα της μάχης όσο και για το σύστημα των αναβαθμίσεων. Ο παίκτης μπορεί να αγοράσει potions και φυλαχτά που λειτουργούν ως αναλώσιμα (καλύτερα να τα αποφύγετε πάντως) αλλά και εξαιρετικά χρήσιμα παθητικά buffs και modifiers που όντως αξίζουν τον κόπο για τη συγκέντρωση περισσότερων orbs, την ενασχόληση με διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας αλλά και με το αναπάντεχα ευχάριστο Pro-Bending league που θέτει τον παίκτη ενάντια σε άλλους benders με σκοπό να “καταλάβει” μεγαλύτερο μέρος του γηπέδου ή να βγάλει τελείως εκτός τους αντιπάλους.

Τα βασικά συστήματα είναι εδώ. Μια πραγματική γεύση της Platinum Games φαίνεται πάντα, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Ταυτόχρονα τα πρακτικά προβλήματα, η ελαφρότητα του εγχειρήματος, η μηδενική αξιοποίηση του franchise καταδικάζουν το The Legend Of Korra στην κατηγορίας της παράξενης, πότε ευχάριστης και πότε δυσάρεστης βεβιασμένης παραγωγής.

Version Tested: PS4

5

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions